Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Instagram: Βάζει τέλος στους χρήστες που αναρτούν βίντεο από το TikTok

Instagram: Βάζει τέλος στους χρήστες που αναρτούν βίντεο από το TikTok

Μικρότερη απήχηση για τα βίντεο που έχουν γυριστεί στην ανταγωνιστική πλατφόρμα

Το Instagram έχει πρόβλημα με τα «παρασιτικά» κλιπάκια του TikTok που νέοι χρήστες αναρτούν στους λογαριασμούς τους, διαφημίζοντας εμμέσως την ανταγωνιστική πλατφόρμα.

Παρά τις προσπάθειες της μητρικής Meta να δημιουργήσει τα Reels, τα βίντεο από το άκρως δημοφιλές Tik Tok αναρτώνται ανεξέλεγκτα στο Instagram κυρίως από νέους ηλικιακά χρήστες.

Η πλατφόρμα προσπάθησε στην αρχή να περιορίσει αυτή τη συνήθεια, δίνοντας μπόνους για πρωτότυπα κλιπ μικρής διάρκειας, όμως οι χρήστες του Instagram εξακολουθούν να προτιμούν την ευκολία του TikTok, και αφού γυρίσουν εκεί τα βίντεό τους, τα αναρτούν συνέχεια και στο Instagram μαζί με το κινούμενο υδατογράφημα της ανταγωνιστικής πλατφόρμας.

Στην αντεπίθεση το Instagram

Τώρα το Instagram περνά στην αντεπίθεση και ανακοινώνει πως ο αλγόριθμός του θα κατατάσσει πλέον το περιεχόμενο με βάση την πρωτοτυπία. Αυτό σημαίνει ότι οι αναδημοσιεύσεις από αναρτήσεις άλλων χρηστών, το TikTok ή οπουδήποτε αλλού θα έχουν πλέον μικρότερη απήχηση και θα μοιράζονται λιγότερο στις επαφές του κάθε χρήστη.

«Αν δημιουργήσετε κάτι από το μηδέν, θα πρέπει να λάβετε περισσότερα εύσημα από ό,τι αν κάνετε αναδημοσίευση κάτι που βρήκατε από κάποιον άλλον», είπε ο επικεφαλής του Instagram Άνταμ Μοσέρι σε ένα βίντεο που περιγράφει λεπτομερώς τις τελευταίες αναβαθμίσεις. «Θα κάνουμε περισσότερα για να προσπαθήσουμε να επιβραβεύσουμε το πρωτότυπο περιεχόμενο, ιδίως σε σύγκριση με το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο.»

Αυτό, μεταξύ άλλων, σημαίνει πως θα βλέπουμε λιγότερες αναρτήσεις από λογαριασμούς meme που βασίζονται στην πρωτοτυπία άλλων.

Αν και το Instagram επιμένει ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μια γενική σάρωση για τις αναδημοσιεύσεις, πολλοί εκλαμβάνουν την κίνηση ως έναν τρόπο αποσιώπησης των TikToks, με την ελπίδα ότι θα δοθεί ώθηση στα Reels.

Ερχονται αλλαγές

Και τι θα γίνει με τους λογαριασμούς που επιθυμούν ειλικρινά να δώσουν ώθηση σε μικρότερες επιχειρήσεις μοιράζοντας τη δουλειά τους; Ο Μοσέρι αναγνώρισε ότι ο αλγόριθμος δεν θα προβλέπει απόλυτα αν το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο ή όχι.

«Αν ο λογαριασμός συγκεντρώνει υλικό άλλων σελίδων, θα είναι πιο πιθανό να μπορέσουμε να εντοπίσουμε ότι δεν είναι πρωτότυπο το υλικό», δήλωσε. «[Αλλά] αν πρόκειται για κάποιον που προσποιείται ότι είναι αυτός ο πρωτότυπος δημιουργός, κάτι που είναι λιγότερο πιθανό αλλά θα μπορούσε να συμβεί, θα είναι δύσκολο για εμάς να το καταλάβουμε».

Sports in

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: «Μάχη» τίτλου στο Ρέντη

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού θα υποδεχθεί το Σάββατο (27/4, 19:30) την αντίστοιχη του Παναθηναϊκού στον 5ο τελικό της Α1, που θα κρίνει τον φετινό τίτλο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024