Ad blocker: Οι μισοί Έλληνες χρησιμοποιούν λογισμικό που μπλοκάρει τις διαφημίσεις στο Ίντερνετ
Προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις προσφέρουν
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν χρησιμοποιούν λογισμικό ad blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους, όπως προκύπτει από την έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.
Η διείσδυση του ad blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών).
Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο Διαδίκτυο (browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλo λογισμικό (49%) και να βελτιώσουν την εμπειρία τους στο Ίντερνετ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Μάτι και Μάνδρα: Συντάξεις 1.700 ευρώ -υπό όρους- για τους πληγέντες
- Χολαργός: Κυνική και προκλητική ομολογία του νεαρού για το καρτέρι στον 14χρονο – «Τρεις μαχαιριές του δώσαμε»
- Τι χρειάζεται ο Ολυμπιακός Κ19 για να προκριθεί στα νοκ-άουτ – Η βαθμολογία της League Phase του Youth League
- Καϊράτ Αλμάτι Κ19 – Ολυμπιακός Κ19 2-0: Ήττα στο Καζακστάν και… αναμονή για την πρόκριση (vids)
- Ουκρανία: Το τηλεφώνημα στον Ζελένσκι για «γη και ύδωρ» – Με αντιπρόταση απαντά το Κίεβο στις ΗΠΑ
- Η Καϊράτ Κ19 διπλασίασε τα τέρματά της με τον Αμπίς (vids)
