Στην τελική ευθεία το πρώτο ηλεκτρικό SUV δια χειρός Lotus
Στις 29 Μαρτίου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το μοντέλο που θα αποτελέσει το πρώτο SUV της βρετανικής φίρμας που αναμένεται να αξιοποιήσει πλήρως ηλεκτρική τεχνολογία και να κατασκευάζεται στην Κίνα
Spotlight
-
«Προσπαθούν κάθε μέρα να σε σκοτώσουν με χημικά» – Αρνητές της… αφρικανικής σκόνης Πετράκος και Παπαθωμά
-
Σκάνδαλο στo Μονακό: Το Tatler υποστηρίζει ότι ο θρόνος του Αλβέρτου κινδυνεύει
-
Ελληνικό νησί γίνεται πόλος έλξης χιλιάδων Τούρκων τουριστών
-
Σε εξέλιξη οι προεδρικές εκλογές στη Βόρεια Μακεδονία – Επτά κόμματα, δύο φαβορί
H βρετανική φίρμα προσθέτει ένα ακόμα κεφάλαιο στην μακρά συστοιχία teasers για το νέο της μοντέλο για το οποίο ελάχιστα πράγματα είναι γνωστά πλην όμως ότι πρόκειται για ένα SUV το οποίο θα αποτελέσει σημείο καμπής για τη νέα, ηλεκτρική εποχή της.
Μακράν ωστόσο σημαντικότερη από την νέα θολή εικόνα που αποκαλύπτει το πίσω τμήμα του νέου μοντέλου που προς το παρόν είναι γνωστό με την κωδική ονομασία Type 132, είναι η ημερομηνία που τοποθετεί την πρεμιέρα του στα τέλη Μαρτίου.
Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, το νέο SUV θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική (μία από τις τέσσερις που ετοιμάζουν οι Βρετανοί για χρήση σε ηλεκτροκίνητες εφαρμογές) η οποία κωδικοποιείται ως Premium Architecture.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η Premium Architecture θα αξιοποιηθεί από μια «ευρεία γκάμα lifestyle μοντέλων που θα απογειώσουν την Lotus σε όρους πωλήσεων και εσόδων». Αυτό σημαίνει πιθανότατα ότι η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα αφιερωθεί σε κάθε μεγέθους SUV τα οποία σε αντίθεση με τα sportscars της φίρμας θα κατασκευάζονται στην Κίνα.
Στο προκείμενο, αν και ένα ηλεκτροκίνητο SUV μπορεί να αντιβαίνει κάπως την φιλοσοφία του Colin Chapman περί απλοποίησης και χαμηλού βάρους, αναμένεται να αντισταθμίσει την «απώλεια» με θεαματικές επιδόσεις σε κάθε πεδίο.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η Premium Architecture μπορεί να υποστηρίξει μεταξόνιο από 2,99έως 3,1 μέτρα και να φιλοξενήσει μπαταρίες απόδοσης από 90 έως 120 kWh. Αυτές θα τροφοδοτούν δύο ή περισσότερα ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα δίνουν τη δυνατότητα στο νέο SUV της Lotus να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από τρία δευτερόλεπτα.
Παράλληλα δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία ενός πανίσχυρου κυκλώματος φόρτισης το οποίο θα επιτρέπει στο πρώτο ευρείας παραγωγής μοντέλο της νέας εποχής της Lotus να αναπληρώνει την ενέργεια των μπαταριών του σε ταχυφορτιστή έως 350 kW.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις