Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi Q8 e-tron Sportback: Ανακατατάξεις

Audi Q8 e-tron Sportback: Ανακατατάξεις

H ηλεκτρική SUV ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας προετοιμάζεται για την ανανέωση της η οποία θα φέρει βελτιώσεις στα κινητήρια σύνολα αλλά και νέα διακριτικά όπως επιβάλλει η νέα πολιτική ονοματοδοσίας της Audi

Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα εξελίσσει την ανανεωμένη εκδοχή του μέχρι πρότινος γνωστού ως e-tron το οποίο εκτός από μια διαφορετική σχεδίαση, σημαντικές βελτιώσεις που θα επηρεάσουν την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης θα υιοθετήσει και τα διακριτικά Q8 e-tron Sportback.

Βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού, το Q8 e-tron Sportback διατηρεί το χαρακτηριστικό coupe SUV σχήμα του αν και όπως μαρτυρά του καμουφλάζ, η όψη του αναμένεται να αλλάξει ριζικά, εναρμονίζοντάς το με την αισθητική του νεότερου Q4 e-tron.

Aνάλογη σχεδιαστική διαδρομή αναμένεται να ακολουθήσουν επίσης τα φωτιστικά σώματα. Αντιθέτως πιο περιορισμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο πίσω τμήμα που διατηρεί τη γνώριμη εικόνα το με κάποιες διαφοροποιήσεις.

Στις λεπτομέρειες, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τους συμβατικούς εξωτερικούς καθρέπτες το Q8 e-tron θα εξακολουθεί να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής καμερών οι οποίες προβάλλουν τις εικόνες σε δύο οθόνες που τοποθετούνται στα άκρα του ταμπλό.

Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στην αθέατη πλευρά του και στο κινητήριο σύνολο καθώς όπως έχει αποκαλύψει κατά το πρόσφατο παρελθόν ο επικεφαλής τεχνολογικής εξέλιξης στην Audi, Oliver Hoffman αναμένονται σημαντικές αναβαθμίσεις σε όρους αυτονομίας και χρόνων φόρτισης.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες, οι ανεπίσημες κάνουν λόγο για μπαταρία ενεργειακής απόδοσης 100 kWh η οποία αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την αυτονομία των 420 χλμ. με το επίμαχο μέγεθος να ξεπερνά τα 500 χλμ. Παράλληλα, σημαντικές αναβαθμίσεις αναμένονται και στο κύκλωμα φόρτισης το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα αναπλήρωσης ενέργειας των μπαταριών σε ταχυφορτιστή άνω των 150 kW.

Άγνωστες παραμένουν προς το παρόν οι βελτιώσεις που επιφυλάσσει η Audi για το εσωτερικό αν και μάλλον δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μετάβαση σε μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment αλλά και περισσότερες δυνατότητες σε όρους εφαρμογών και συνδεσιμότητας.

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024