Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Προσομοιωτή «μηχανικού» κιβώτιο για ηλεκτροκίνητα εξελίσσει η Toyota

Προσομοιωτή «μηχανικού» κιβώτιο για ηλεκτροκίνητα εξελίσσει η Toyota

Η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει την αίσθηση ενός μηχανικού κιβωτίου σε ηλεκτροκίνητα μοντέλα χωρίς ωστόσο να αλλάζει κάτι ως προς την ουσία ή τις προσφερόμενες επιδόσεις

Η ηλεκτρική και η plug-in υβριδική τεχνολογία τείνουν να αποτελέσουν τον κανόνα με αποτέλεσμα τα παραδοσιακά μηχανικά κιβώτια να αποτελούν με την σειρά τους είδος υπό εξαφάνιση.

Μια εξαφάνιση δεδομένη ειδικά όσο προσεγγίζουμε το 2030, χρονολογία που θεωρείται ορόσημο για την ηλεκτρική μετάβαση καθώς η πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών αναμένεται να ξεκινά να απαγορεύει την διάθεση συμβατικών μοντέλων ακολουθώντας τον σχεδιασμό της Ε.Ε.

Αυτό σημαίνει ότι τα μηχανικά κιβώτια πρόκειται να σβήσουν μαζί με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παρ’ όλα αυτά η Τoyota σκέφτηκε να προσφέρει μια εναλλακτική στους πιο παραδοσιακούς λάτρεις της οδήγησης, παρατείνοντας τον χρόνο ζωής των μηχανικών κιβωτίων και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Για την ακρίβεια, η ιαπωνική φίρμα κατέθεσε προσφάτως αίτηση για την κατοχύρωση του διπλώματος ευρεσιτεχνίες ενός μηχανισμού που μιμείται την λειτουργία ενός μηχανικού κιβωτίου αλλά είναι προσαρμοσμένο για να λειτουργεί σε συνδυασμό με ηλεκτρικό σύνολο.

Αναλυτικότερα, ο μηχανισμός περιλαμβάνει έναν κλασικό επιλογέα ταχυτήτων καθώς και συμπλέκτη ο οποίος χάρη σε ένα έξυπνο λογισμικό προσομοιώνει την λειτουργία ενός παραδοσιακού συμπλέκτη επηρεάζοντας την απόδοση ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα, όπως ακριβώς θα συνέβαινε και με ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Από μηχανολογικής άποψης φυσικά τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα εξακολουθούν να εφοδιάζονται με σύστημα μετάδοσης μονής σχέσης ωστόσο η Toyota υποστηρίζει ο παραπάνω μηχανισμός θα προσφέρει ακριβώς την ίδια αίσθηση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, περιορίζοντας ή αυξάνοντας την ροπή και την μετάδοσή της από το ηλεκτρικό μοτέρ στους τροχούς αναλόγως την επιλεγμένη σχέση.

Για λόγους ρεαλισμού ο επιλογέας θα διαθέτει κάποιου είδους πολύδισκου μηχανισμού ο οποίος θα μεταφέρει κάποιες δονήσεις για λόγους αληθοφάνειας ενώ το ίδιο θα ισχύει και για το συμπλέκτη ο οποίος θα είναι ρυθμιζόμενος.

Ο μηχανισμός θα βασίζεται ωστόσο κυρίως σε ευφυές λογισμικό και σύμφωνα με τις συστάσεις δεν θα μπορεί να προσφέρει κάτι το ουσιαστικό ως προς τις επιδόσεις των αυτοκινήτων που θα εξοπλίζει.

Sports in

«Μονόδρομος» το VAR και στο μπάσκετ – Εφαρμογή στο τελευταίο κρίσιμο δίλεπτο και για όλες τις αποφάσεις

Μια είναι η λύση για να μπει τέλος σε «εμετικές» διαιτησίες, όπως αυτή που είδαμε στο Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα το βράδυ της Τρίτης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024