Η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει από την έκθεση του Τόκυο μια πιο περιπετειώδη εκδοχή του, ασφάλτινου προσανατολισμού, NX η οποία σχεδιάστηκε υπό το σκεπτικό να συγκεράσει τους πάγιους περιβαλλοντικούς στόχους της Lexus με το “fun factor” που συνεπάγεται ένα SUV σχεδιασμένο για τους δρόμους τους λιγότερο ταξιδεμένους.

Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, η off-road παραλλαγή του NX βασίζεται στην plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου με τα διακριτικά 450h+ η οποία συνδυάζει τη λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης 185 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αυξάνουν την συνδυαστική ισχύ στους 309 ίππους και συμμετέχουν ενεργά στις τετρακίνητες δυνατότητές του.

Παράλληλα με το ισχυρό plug-in υβριδικό σύνολο και την απαραίτητη τετρακίνηση, η Lexus έχει αντικαταστήσει τους συνήθεις τροχούς του NX με νέους 17 ιντσών οι οποίοι επωφελούνται από χωμάτινα ελαστικά της BF Goodrich. Tην εξίσωση συμπληρώνουν οι νέες ράγες οροφής και μια ιδιότυπη μπαγκαζιέρα η οποία μπορεί να φιλοξενήσει διαφόρων ειδών εξοπλισμού για εξορμήσεις στην φύση.

Στις αισθητικές διαφοροποιήσεις συγκαταλέγονται επίσης η νέα βαφή με την παραστατική ονομασία Iron Oxide, η ζελατίνα σκίασης που έχει προστεθεί στο παρμπρίζ, τα γυαλιστερά περιγράμματα των παραθύρων και η ματ προσέγγιση στην γρίλια, στις χειρολαβές αλλά και στα διακριτικά του αυτοκινήτου.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η τοποθέτηση των χωμάτινων ελαστικών απαίτησε την αύξηση της απόσταση από το έδαφος, στοιχείο που ευνοεί τους σκοπούς δημιουργίας του πρωτότυπου μοντέλου.

Παράλληλα με τα off-road χαρακτηριστικά του το NX διατηρεί και την ικανότητά του να κινείται για μικρές αποστάσεις με την ενέργεια των μπαταριών των 18,1 KWh με τις οποίες εξοπλίζεται αν και το αυξημένο βάρος αναμένεται να αφαιρεί κάποια χιλιόμετρα αυτονομίας από τα 65 χλμ. που μπορεί να διανύσει η συμβατική, μέχρι σήμερα γνωστή plug-in υβριδική εκδοχή του.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr