Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault AIR4: Αιθέρια ύπαρξη

Renault AIR4: Αιθέρια ύπαρξη

H γαλλική φίρμα δημιούργησε σε συνεργασία με την TheArsenale ένα drone το οποίο, εκτός από τον υπερβατικό του χαρακτήρα, αποκαλύπτει αρκετά στοιχεία σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη επαναφορά του Renault 4L

H Renault ένωσε τις δυνάμεις της με την φίρμα σχεδιασμού με έδρα το Mαϊάμι, ΤheArsenale δημιουργώντας ένα ηλεκτροκίνητο drone με την ονομασία AIR4.

Πλην των χαρακτηριστικών που του εξασφαλίζουν τη δυνατότητα πτήσης, το AIR4 αποτελεί μια σχεδιαστική μελέτη για το πώς ένα εμβληματικό μοντέλο εξηκονταετίας θα μπορούσε να αναγεννηθεί στο μέλλον.

Εν προκειμένω, το θρυλικό 4L το οποίο όπως έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί η Renault θα ακολουθήσει τα βήματα του Renault 5, αποτελώντας ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο θα στοχεύσει σε ένα μείγμα χρηστικότητας και προσιτότητας, διεκδικώντας «ψήφους» στην δυναμική compact κατηγορία.

Σε ό,τι αφορά το πρωτότυπο AIR4, το αμάξωμα το οποίο φέρει καταφανώς επιρροές από το αρχέτυπο 4L του 1961 κατασκευάζεται εξολοκλήρου από ανθρακονήματα. Σύμφωνα με την Renault πραγματοποιήθηκαν πολύωρες δοκιμές προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το αμάξωμα διαθέτει την απαιτούμενη ακαμψία για να αντεπεξέλθει στις δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την απογείωση και την πτήση του drone.

Αυτή την ιδιότητα του πρωτοτύπου εξασφαλίζουν τέσσερεις έλικες οι οποίοι παράγουν 95 κιλά ώσης ο καθένας ενώ η διάταξη ακολουθεί επακριβώς τις συνήθειες των drone στερώντας το AIR4 από την παρουσία τροχών.

Τους έλικες τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό σύνολο στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται μια μπαταρία πολυμερών λιθίου 90.000 mAh για την οποία δεν έχουν ανακοινωθεί περαιτέρω στοιχεία.

Το σασί βρίσκεται στο κέντρο της κατασκευής των δοκών που φιλοξενούν τους έλικες ενώ η καμπίνα είναι προσβάσιμη στον οδηγό με την ανύψωση του μπροστινού τμήματος του αμαξώματος. Προς το παρόν δεν υπάρχουν οπτικά τεκμήρια από το εσωτερικό το οποίο περιγράφεται ως χρηστικό.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το AIR4, έχει μέγιστη οριζόντια ταχύτητα πτήσης 94 χλμ./ώρα και μπορεί να πετάξει σε υψόμετρο έως και 700 μέτρων. Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα ελιγμών υπό γωνία 70 μοιρών εν πτήσει. Μπορεί να απογειωθεί με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα αν και αυτή έχει περιοριστεί σε 15 χλμ./ώρα για λόγους ασφαλείας. Η ταχύτητα καθόδου και προσγείωσης μπορεί να περιοριστεί σε μόλις 11 χλμ./ώρα.

«Το ΑIR4 είναι το σύμβολο της ανεξαρτησίας και της ελευθερίας και γεννήθηκε από τη συνειδητοποίηση ότι η κίνηση στους δρόμους ολοένα και πυκνώνει σχεδόν σχηματίζοντας  αδιέξοδο. Αντιθέτως οι αιθέρες είναι ελεύθεροι και αποτελούν τους δρόμους του μέλλοντος», σημειώνει η Renault στη σχετική ανακοίνωση.

Φυσικά, το AIR4 έχει αυστηρά το status του πρωτότυπου και θα εκτίθεται στο μουσείο Atelier Renault στο Παρίσι. Στη συνέχεια θα ταξιδέψει στον κόσμο σε εκθέσεις του Μαϊάμι, της Νέας Υόρκης και του Μακάο.

Sports in

Ο Ολυμπιακός των 21 Ευρωπαϊκών τελικών επί εποχής Βαγγέλη Μαρινάκη

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανέλαβε τα ηνία του Ολυμπιακού το 2010 και εκτός από την ΠΑΕ στηρίζει και τον Ερασιτέχνη, με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους κορυφαίους πολυαθλητικούς συλλόγους στον κόσμο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024