Απέκτησαν το πρώτο τους κινητό κάποια στιγμή στις αρχές του Δημοτικού. Σε πολλές περιπτώσεις, περιηγούνταν με άνεση στα tablet των γονιών τους πριν καν μάθουν να διαβάζουν. Και δεν αποκλείεται να έμαθαν τα χρώματα και τους αριθμούς μέσα από apps. Η σχέση των νεότερων γενιών με την τεχνολογία έχει συζητηθεί ξανά και ξανά, άλλοτε με θαυμασμό και άλλοτε με αγωνία, στην πραγματικότητα, όμως, οι μεγαλύτεροι – ακόμη κι αν δεν έχουμε ακόμη κλείσει τα 30 – μαθαίνουμε πολλά από αυτή.

Οι περισσότεροι ακολουθούμε το παράδειγμά τους στην αγορά των νέων μας συσκευών, τους εμπιστευόμαστε στην επιλογή καταστημάτων τεχνολογίας – γιατί ξέρουμε ότι ξέρουν καλύτερα – και συνήθως καταλήγουμε να εγκαθιστούμε στα κινητά μας τις εφαρμογές που οι ίδιοι έχουν αγαπήσει μήνες νωρίτερα. Με την καθοδήγηση αυτών των αυτοχθόνων της τεχνολογίας, κατά κάποιο τρόπο δημιουργούμε μαζί μια (πολύ) διευρυμένη τεχνολογική γενιά, χωρίς ηλικία.

Generation Germanos

Σε αυτή τη γενιά που δεν έχει ηλικία – την Generation Germanos – ανήκει, φυσικά και η «Ηρώ το Μωρό», που ενσαρκώνει τις αδιανόητες για άλλες εποχές ψηφιακές δεξιότητές της. Στη νέα καμπάνια του Γερμανού, η «Ηρώ», ένα πραγματικά ξεχωριστό βρέφος ενός έτους, εκπροσωπεί επάξια όλους εμάς που θέτουμε την τεχνολογία σε πρώτο πλάνο, από τον μεγαλύτερο έως (κυριολεκτικά) τον μικρότερο.

Με μια δόση χιουμοριστικής υπερβολής, η μικροσκοπική tech influencer που έχει κατακτήσει το κοινό τις τελευταίες ημέρες, μας ενημερώνει για το μοναδικό ταλέντο της στην τεχνολογία. Αν δεν την πιστεύετε, μάθετε ότι το πρώτο της δόντι το έλεγε Bluetooth, αντί για «αγκού» είπε «undo», ενώ διατηρεί και το δικό της vlog – το «α-μπέμπα-vlog». Στα γενέθλιά της, έχει σκοπό να σβήσει χακεράκια.

Το πιο hi-tech μωρό

Ακόμη και η ίδια η τηλεοπτική παρουσία της Ηρώς συμπυκνώνει το πέρασμα στην επόμενη γενιά της τεχνολογίας – δηλαδή, στην Generation Germanos. Και αυτό γιατί η Ηρώ καταφέρνει να θυμηθεί το σενάριό της με τέτοια ακρίβεια χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη – άλλωστε, οι παρατηρητικοί ίσως αναγνώρισαν την φωνή της απολύτως ενήλικης ηθοποιού, Νάντιας Κοντογεώργη. Η φυσικότητα της ομιλίας της προκύπτει από την αξιοποίηση της τεχνικής Deep Fake, η οποία χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ελληνική καμπάνια. Η πραγματική πρωτοπορία, όμως, είναι ότι ειδικά για την Ηρώ το Μωρό, η τεχνική εξελίχθηκε περαιτέρω σε Ελλάδα και Αμερική, αφού μέχρι τώρα εφαρμοζόταν αποκλειστικά σε πρόσωπα ενηλίκων.

Τι θέλει, λοιπόν, αυτή η ιδιαίτερη γενιά; Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από την βέλτιση κάλυψη όλων των τεχνολογικών αναγκών της. Όπως και η Ηρώ, γνωρίζει άψογα το ψηφιακό τοπίο από πάρα πολύ νωρίς και ξέρει πώς να αξιοποιήσει την τεχνολογία για να κάνει τη ζωή της καλύτερη. Γνωρίζει, όμως, και πότε πρέπει να απευθυνθεί σε έναν ειδικό – και μπορεί να διακρίνει την κατάρτισή του.
Για αυτό και συχνάζει σε κάποιο από τα 267 καταστήματα του ΓΕΡΜΑΝΟΥ σε όλη την Ελλάδα, γνωρίζοντας ότι εκεί θα βρει εξειδικευμένους συμβούλους για 11 κατηγορίες προϊόντων, τους πιο ενημερωμένους tech experts, μεγάλη ποικιλία στα πιο προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας και τη μεγαλύτερη γκάμα 5G smartphone σε συνδυασμό με προγράμματα που προσφέρουν απεριόριστα data.

Και είπαμε, κάτι παραπάνω πρέπει να ξέρει.

Γνωρίστε την Ηρώ το Μωρό εδώ.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr