To πολυτελές σκέλος της Hyundai, Genesis, προσθέτει στην ευρωπαϊκή γκάμα του την τρίτη κατά σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρότασή του με την μορφή μια αντίστοιχης έκδοσης του GV70 το οποίο υιοθετεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας τετρακίνηση και ισχύ 490 ίππων.

Το GV70 Electrified όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο προστίθεται στα επίσης ηλεκτροκίνητα G80 και GV60 αποτελώντας το επόμενο βήμα στο σχέδιο της Genesis να προσφέρει εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητα μοντέλα από το 2025.

Όπως και τα άλλα δύο ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Genesis, το GV70 Electrified βασίζεται στο ομώνυμο SUV με τη διαφορά ορισμένων βελτιώσεων που αποσκοπούν σε μια καλύτερη αεροδυναμική και φυσικά όσες διαφοροποιήσεις επιβάλλονται από τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του.

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και γρίλια η οποία ελλείψει… ψυκτικής χρησιμότητας είναι κλειστή και φιλοξενεί την θύρα φόρτισης.

Νέου σχεδιασμό με γνώμονα μια μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση υιοθετούν και οι ζάντες, ενώ στο πίσω τμήμα εκτός από την απουσία απολήξεων για την εξάτμιση ο προφυλακτήρας έχει αποκτήσει μια διαφορετική αισθητική.

Πινελιές που να τονίζουν τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του έχουν προστεθεί και στο εσωτερικό που επενδύεται με οικολογικά υλικά ενώ η απουσία παραδοσιακού τούνελ μετάδοσης, εξασφαλίζει περισσότερο χώρο, ενισχύοντας την προσφερόμενη άνεση, ιδίως για τους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος. ΄

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το κορεατικό SUV αξιοποιεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα για κάθε άξονα, τα οποία συνδυαστικά αποδίδουν 490 ίππους και 700 Nm ροπής με την ενεργοποίηση του προγράμματος οδήγησης Boost. Ως αποτέλεσμα των γενναιόδωρων μεγεθών, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Η Genesis δεν δημοσιοποιεί προς το παρόν στοιχεία για την απόδοση της μπαταρίας σημειώνοντας όμως ότι θα προσφέρει αυτονομία που θα αγγίζει τα 500 χλμ. Βέβαια αυτό το μέγεθος μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα μπορεί να επιτευχθεί και υπό την ισχύ του αυστηρότερου ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου WLTP.

Όπως ισχύει για τα Hyundai Ioniq5 και το KIA EV6, το GV70 Electrified διαθέτει κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο επιτρέπει την επαναφόρτιση σε ταχυφορτιστή 350 KW, διαδικασία η οποία υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά.

Επίσης, το GV70 Electrified προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης και άλλων συσκευών ή ακόμα και αυτοκινήτων χάρη σε ένα αντίστοιχο σύστημα 3,6kW.

Για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας, υπό κανονικές συνθήκες την κίνηση εξασφαλίζει το ένα από τα δύο μοτέρ ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας παρεμβαίνει διαβαθμισμένα αναλύοντας τον τρόπο οδήγησης και τις εκάστοτε απαιτήσεις χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να προβεί σε κάποια ρύθμιση. Σε απαιτητικές διαδρομές, συμβάλλουν και οι δύο ηλεκτροκινητήρες και ενεργοποιείται το πρόγραμμα e-Terrain το οποίο επιτρέπει την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες σε κακοτράχαλα εδάφη.

Επίσης, με δεδομένο ότι To GV70 ανήκει στην κατηγορία των premium, οι μηχανικοί της Genesis έχουν προβλέψει να εγκαταστήσουν ένα δευτερεύον σύστημα ήχου το οποίο εκπέμπει στον θάλαμο επιβατών ήχους που ακυρώνουν τον θόρυβο των ελαστικών. Επιπλέον με την συνδρομή καμερών και σαρωτών, το GV70 μπορεί να διαβάζει το οδόστρωμα πραγματοποιώντας αυτομάτως τις κατάλληλες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr