Η ΜΙΝΙ βρίσκεται σε μια μεταβατική διαδικασία εξορθολογισμού και εξηλεκτρισμού της γκάμας της που θα οδηγήσει σε μια νέα γενιά μοντέλων, ξεκινώντας από το 2023. Αν και πολλά από τα μοντέλα της νέας γενιάς ΜΙΝΙ θα συνεχίσουν την παράδοση που έχει δημιουργήσει η φίρμα από την στιγμή που περιήλθε στην ιδιοκτησία της BMW, θα υπάρξει  τουλάχιστον ένα μοντέλο που θα προέλθει από «λευκό χαρτί», εξερευνώντας νέα πρωτόγνωρα πεδία για την φίρμα και προσφέροντας διεύρυνση στην γκάμας της προς διαφορετική κατεύθυνση.

Ξεκινώντας από τα ήδη γνωστά στοιχεία σε σχέση με το μέλλον της φίρμας, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, το πρώτο από τα συνολικά τρία μοντέλα θα είναι ένα compact αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover, μικρότερο από το Countryman το οποίο θα βασιστεί σε δάπεδο που θα εξελίξουν από κοινού οι BMW με την κινεζική Great Wall. Το νέο SUV θα έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με την επόμενη γενιά του επόμενου μικρότερου σε διαστάσεις και επίσης αποκλειστικά ηλεκτροκίνητου Hatchback.

Εκτός από τα παραπάνω, θα υπάρξει και ένα εντελώς νέο μοντέλο το οποίο αναμένεται να διευρύνει προς νέες κατευθύνσεις το προϊοντικό portfolio της φίρμας. Για την ακρίβεια, η MINI φέρεται να διερευνά κατά πόσο θα μπορούσε να υπάρξει μια έκδοση παραγωγής του Urbanaut Concept, καθώς σύμφωνα με δηλώσεις στελέχους της «το νέο μοντέλο θα φροντίσει να ανταποκριθεί στην προσδοκία πολλών πελατών από επιπλέον, χώρο, άνεση και ευελιξία».

Αν αυτό συμβεί, το νέο μοντέλο θα βασιστεί στην αισθητική του ομώνυμου πρωτοτύπου που η ΜΙΝΙ παρουσίασε πριν περίπου ένα χρόνο αν και φυσικά θα υιοθετηθεί μια πιο προσγειωμένη λογική που ωστόσο θα εξακολουθεί να υπακούει στις γνώριμες premium επιταγές της φίρμας.

Με βάση τις προδιαγραφές του πρωτοτύπου, το νέο μοντέλο αναμένεται να έχει μήκος 4,46 μέτρων μέγεθος που θα το τοποθετήσει πάνω από το Countryman. Επίσης αναμένεται να υιοθετηθεί μια καινοτόμος προσέγγιση στο εσωτερικό που φιλοδοξεί να προσδώσει την μέγιστη ευελιξία και την απαραίτητη νότα διαφοροποίησης που πρεσβεύει η ΜΙΝΙ.

Εξίσου δεδομένα το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι ηλεκτροκίνητο όπως επιβάλλουν οι στόχοι εξηλεκτρισμού της φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τις πιθανότητες υλοποίησης του συγκεκριμένου project, ενδεικτική είναι η δήλωση του Oliver Heilmer, επικεφαλής σχεδιασμού της ΜΙΝΙ ο οποίος είπε: «είναι σημαντικό να παραμένουν περίεργοι και να αναρωτιόμαστε για τον στόχο και για την εικόνα  της φίρμας σε ορίζοντα δεκαετίας. Μπορεί βέβαια κανείς να μείνει σε αυτά που έχει αλλά αυτό μπορεί να αποδειχτεί επικίνδυνο. Και δεν είμαι ο τύπος ανθρώπου που φροντίζει απλά να διατηρήσει αυτά που έχει διότι πολύ απλά αυτός είναι ένας τρόπος για να βγει κανείς χαμένος στο μέλλον. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε με την γκάμα που έχουμε σήμερα. Και όσο μικρότερος είναι κανείς τόσο λιγότερα περιθώρια έχει σε επίπεδο καινοτομίας».

Εξάλλου, στο μέλλον η ΜΙΝΙ αναμένεται να αποκτήσει πρόσβαση σε περισσότερες πλατφόρμες και τεχνολογία. Εκτός από την νέα αρχιτεκτονική που θα εξελίξει με την Great Wall, η ΜΙΝΙ θα αξιοποιήσει το νέο δάπεδο της BMW, FAAR το οποίο θα αποτελέσει την αφετηρία και για το νέο Countryman που αναμένεται το 2023. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει κάθε είδους κινητήριο σύνολο, στοιχείο που θα εξασφαλίσει στην ΜΙΝΙ την απαιτούμενη ευελιξία για να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr