Φωτογραφίες: Automedia

Ριζική προδιαγράφεται η αναμόρφωση της νέας γενιάς του Countryman που ο φωτογραφικός φακός εντόπισε σε δοκιμές εξέλιξης εν όψει της άφιξής του που τοποθετείται στα τέλη της επόμενης χρονιάς.

Εν προκειμένω πρόκειται για την υψηλών επιδόσεων S έκδοση που, παρά το βαρύ καμουφλάζ αφήνει να διαφανεί η προσπάθεια μεγαλύτερης σύνδεσης με το παρελθόν της φίρμας και η αρμονικότερη ένταξη τους σε ένα SUV αμάξωμα.

Σε αυτό το πλαίσιο, η όψη του νέου Countryman δείχνει να υιοθετεί πιο στρογγυλεμένες φόρμες σε σχέση με την τετραγωνισμένη αισθητική της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του μοντέλου.

Ανέπαφη δείχνει να παραμένει η γνώριμη γρίλια η οποία όμως στην περίπτωση της S έκδοσης συνδυάζεται με εισαγωγές αέρα που τοποθετούνται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Εκεί που το νέο Countryman προτίθεται να διαφοροποιηθεί από την Hatchback έκδοση είναι στην αισθητική των φωτιστικών σωμάτων που είναι πιο τετραγωνισμένα.

Σε προφίλ, το νέο Countryman προσεγγίζει περισσότερο την συνήθη MINI συνταγή, υιοθετώντας μια χαμηλή γραμμή παραθύρων, κοντά και στενά παρμπρίζ και σχετικά μινιμαλιστικές γραμμές.

Η οροφή εξακολουθεί να ενσωματώνει το ίδιο “floating” μοτίβο και παραδοσιακά αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε διαφορετικούς χρωματισμούς από το αμάξωμα. Στο τέλος της διακρίνεται ένα κεκλιμένο spoiler ενώ χαμηλότερα διακρίνεται ο πιο «προτεταμμένος» προφυλακτήρας ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Παρά την συγκριτικά παραδοσιακή προσέγγιση στη σχεδίαση και τις αισθητικές αναφορές στα αρχέτυπα ΜΙΝΙ, το νέο Countryman αναμένεται να είναι το μεγαλύτερο ΜΙΝΙ που έχει υπάρξει ποτέ, καθώς στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική.

Θα πρόκειται για την αρχιτεκτονική FAAR όπου βασίζεται και η νέα Χ1, στοιχείο που αναμένεται να επιφέρει αυξητικές τάσεις στο μέγεθος του Countryman.

Την νέα αρχιτεκτονική θα συμπληρώσουν επιλογές κινητήρων συναφείς τεχνολογικά όσο και από πλευράς μεγεθών με την Χ1. Αυτό που δεν πρόκειται να υπάρξει είναι μια plug-in υβριδική έκδοση καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της ΜΙΝΙ, Bernd Korber «αν μπορείς να έχεις ένα ηλεκτροκίνητο με αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χλμ. δεν βλέπω την χρησιμότητα των plug-in hybrid. Kρίνοντας από τα δεδομένα που έχουμε από το ΜΙΝΙ Electric, οι περισσότεροι διανύουν 40-50 χλμ. καθημερινά με ελάχιστες εξαιρέσεις. Θεωρώ λοιπόν ότι αν τα ηλεκτροκίνητα μπορούν να υπερβούν μια συγκεκριμένη αυτονομία, κάτι που ισχύει για τα ΜΙΝΙ, δεν θεωρώ ότι υπάρχει μεγάλη αγορά για τα plug-in υβριδικά».

Εκτός από την έλλειψη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης για το νέο Countryman, προφανώς η παραπάνω δήλωση προσθέτει στην εξίσωση του μοντέλου και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Εξάλλου όπως έχει ανακοινώσει η ΜΙΝΙ κατά το παρελθόν ο στόχος είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας της που στο μέλλον θα αποτελείται από τρία μοντέλα, το Hatchback, το Countryman και ένα ακόμα μικρότερο, νέο SUV.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr