Με τις πωλήσεις της να αγγίζουν σχεδόν τα €200 εκατ. (€199,2 εκατ.) για τη συνολική της δραστηριότητα, η επιτυχία της Πλαίσιο – και μάλιστα εν καιρώ πανδημίας – είναι αδύνατον να αποδοθεί σε τυχαιότητα. Αντιθέτως, η στρατηγική που την μετέτρεψε στη διάρκεια των τελευταίων 15 ετών σε πρώτη επιλογή χιλιάδων Ελλήνων καταναλωτών, για προϊόντα που καλύπτουν ένα τεράστιο φάσμα (προϊόντα που διασυνδέονται δημιουργώντας το Ψηφιακό Οικοσύστημα, προϊόντα εικόνας-ήχου, προϊόντα κινητής τηλεφωνίας και είδη γραφείου) αξίζει να μετατραπεί σε case study επιτυχούς ελληνικής επιχειρηματικότητας – ενώ σταθερά φροντίζει η επιτυχία της αυτή να μετακυλίεται στην ελληνική κοινωνία, μέσω πολύπλευρων προγραμμάτων κοινωνικής προσφοράς που «τρέχει».

Αποτελέσματα που εντυπωσιάζουν

Πέραν των υψηλότατων πωλήσεων που πέτυχε η Πλαίσιο στη διάρκεια της χρονιάς που μας πέρασε, αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι και η καθαρή της ρευστότητα άγγιξε τα €21,8 εκατ., αποδεικνύοντας την υγιή οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Άλλωστε, δεν είναι πολλές οι επιχειρήσεις που μπορούν να επιδείξουν ίδια κεφάλαια της τάξης των €96 εκατ. – είναι χαρακτηριστικό ότι ξεπερνούν ακόμη και τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.

Τα θριαμβευτικά οικονομικά αποτελέσματα του Α’ εξαμήνου, στην πραγματικότητα απλώς επιβεβαιώνουν την ισχυρή θέση που κατέχει η Πλαίσιο στη συνείδηση του καταναλωτή, εμπνέοντας αξιοπιστία. Για παράδειγμα, σε μια δύσκολη χρονιά με διαρκή «άνοιξε-κλείσε» των φυσικών καταστημάτων, η Πλαίσιο είδε τις πωλήσεις οικιακών συσκευών της να αυξάνονται κατά 150% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Κι έτσι, η αμιγώς ελληνική εταιρεία επιβεβαιώνει ότι θα ηγηθεί του κλάδου των λιανικών πωλήσεων, στην πορεία της χώρας προς την post-Covid εποχή.

.

Οι βάσεις ενός στερεού οικοδομήματος

Η επιτυχία αυτή δεν ήρθε εν μία νυκτί. Επί 15 χρόνια, οι άνθρωποι της Πλαίσιο αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρίας και αποδεικνύεται –έμπρακτα πλέον- η μεθοδική και ομαδική δουλειά τους. Φυσικά, πάντα πλάι με τη διορατική Διοίκηση που ξέρει να ηγείται, να κατευθύνει αλλά και να χαράσσει  την κατάλληλη  αναπτυξιακή στρατηγική, επιλέγοντας εκείνες τις επενδύσεις χωρίς τις οποίες αυτού του είδους οι αριθμοί θα ήταν αδιανόητοι.

Και αυτό γιατί η ευελιξία που οικοδόμησε και επέδειξε η Πλαίσιο απέναντι στις προκλήσεις που κλόνισαν την Ελλάδα και τον κόσμο την τελευταία δεκαετία, από την οικονομική κρίση μέχρι την πανδημία του κορωνοϊού, στηρίχτηκε στις στέρεες βάσεις των αξιόπιστων υποδομών που είχε αναπτύξει.

Πέραν της πελατοκεντρικής στρατηγικής ανάπτυξής της, που εξελίσσεται με το βλέμμα στραμμένο πάντα στις τάσεις της αγοράς, η Πλαίσιο δημιούργησε και ένα πολυκαναλικό μοντέλο λειτουργίας, στηριγμένο στο e-commerce, το in-house call center, την έμφαση στα logistics και τη διανομή, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες μικρές και μεγάλες λεπτομέρειες που συνθέτουν την αγοραστική εμπειρία που προσφέρει σήμερα το Πλαίσιο.

Κάποιες κινήσεις που αξίζουν αναφοράς, είναι η ίδρυση των κεντρικών γραφείων της εταιρείας το 2009 με ημιαυτόματο logistics center σε ιδιόκτητο κτίριο 22.500 τ.μ. στη Μαγούλα, αξίας 30 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και η δημιουργία δέκα χρόνια αργότερα αποθήκης στη Μάνδρα, μεγέθους 10.000 τ.μ. και αξίας €8 εκατ. που έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα αυξημένης διαθεσιμότητας και ταχείας αποστολής οικιακών συσκευών, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των πελατών της.

Άλλη μια σημαντική επένδυση που έφερε το 2019 ήταν και η δημιουργία μιας state-of-the-art πλατφόρμας για το e-commerce, αξίας €1,8 εκατ. για την εταιρεία – και από ό,τι αποδείχθηκε ανεκτίμητης για τους καταναλωτές, που εξέφρασαν αυξημένη ικανοποίηση από την επιτυχημένη διαχείριση των αιτημάτων τους παρά την πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα. Και, επειδή πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση κρύβονται οι άνθρωποί της, η Πλαίσιο δεν σταμάτησε ποτέ να επενδύει στη διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού της.

Πλην των προγραμμάτων περαιτέρω κατάρτισης των εργαζομένων της, η εταιρεία έχει κατορθώσει να διαμορφώσει και μια σπάνια για τα ελληνικά δεδομένα κουλτούρα συνεργασίας, επιδιώκοντας να δίνει έμπνευση στο υψηλά εξειδικευμένο προσωπικό της και να στηρίζει ακόμη και τις καθημερινές αποφάσεις της στον αξιακό κώδικα που έχει ορίσει. Θεμέλιοι λίθοι του τελευταίου είναι η αμεσότητα, η καινοτομία, η ομαδικότητα,, η διαφάνεια, η αξιοκρατία, η εξέλιξη, η ανάπτυξη, η συνεχής εκπαίδευση και η έμφαση στο αποτέλεσμα.

Δίνοντας πίσω στην κοινωνία

Οι αξίες αυτές δεν θα μπορούσαν παρά να οδηγήσουν την Πλαίσιο και στην ανάπτυξη μιας ισχυρής κουλτούρας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που μεταξύ άλλων εκφράζεται και μέσα από την επιμονή της εταιρείας στους πυλώνες της εκπαίδευσης και του εθελοντισμού. Πράγματι στη διάρκεια των τελευταίων ετών η εταιρεία στήριξε τους πολίτες της χώρας σε κάθε έκτακτη ανάγκη επεμβαίνοντας με αμεσότητα και αποφασιστικότητα.

Για παράδειγμα, στη διάρκεια της πανδημίας, όταν η εκπαίδευση αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει ένα ξαφνικό άλμα προς την ψηφιοποίηση, η Πλαίσιο προσέφερε τεχνολογικό εξοπλισμό που αξιοποιήθηκε για την τηλεκπαίδευση μαθητών από όλη την Ελλάδα.

Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί εξαίρεση για την πορεία της Πλαίσιο. Η στήριξη των λιγότερο ευνοημένων παιδιών συγκαταλέγεται στις πάγιες προτεραιότητες της εταιρείας, όπως αποδεικνύει μέσα από δράσεις όπως το “Hugtag”, τη σειρά χρηστικών προϊόντων που σχεδίασε και τα έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων υποστηρίζουν φορείς με σημαντική και πολύπλευρη δράση, όπως η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και το Ινστιτούτο Prolepsis, αλλά και μέσω της διαχρονικής προσφοράς σχολικών ειδών σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη.

Η Πλαίσιο υπήρξε παρούσα και εν μέσω των καταστροφικών πυρκαγιών του φετινού καλοκαιριού, με την εθελοντική της ομάδα, που φέρει τον τίτλο «Πλάι σου». Οι εθελοντές της Πλαίσιο παρέδωσαν περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές των σχολείων των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας, δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη και την αλληλεγγύη τους.

.

Μικροί μαθητές με μεγάλα όνειρα

Μπορεί η ψηφιοποίηση των ελληνικών σχολείων να ήρθε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας μάλλον απρόσμενα, εξαιτίας των ειδικών συνθηκών των τελευταίων ετών, όμως για την Πλαίσιο ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης αποτελούσε πάντοτε κεντρική προτεραιότητα, προκειμένου τα ελληνικά δημόσια σχολεία να μην υστερούν σε τίποτα σε σχέση με εκείνα του εξωτερικού.

Θέλοντας να επιτρέψει στους μικρούς μαθητές να κάνουν μεγάλα όνειρα, η Πλαίσιο δημιούργησε την πρώτη STEM βιβλιοθήκη σε δημόσιο σχολείο στην Ελλάδα, ενώ σχημάτισε και την ομάδα αγωνιστικής Ρομποτικής Plaisiobots. Αν το όνομα αυτό σας θυμίζει κάτι, οφείλεται στο χρυσό μετάλλιο που κατέκτησαν οι μικροί μαθητές στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής, γεμίζοντας υπερηφάνεια όλη τη χώρα – και κάνοντας ακόμη περισσότερους συμμαθητές τους να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στις γνώσεις του μέλλοντος..

Άλλωστε, χάρη στην Πλαίσιο, οι Έλληνες μαθητές και φοιτητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τη γοητεία της Ρομποτικής, μέσω του 1ου Open Call Διαγωνισμού Ρομποτικής και Επιχειρηματικότητας που διοργάνωσε η εταιρεία.

Συνδυάζοντας την επιχειρηματική επιτυχία με το όραμα και την επένδυση στον Άνθρωπο, η Πλαίσιο μπορεί πραγματικά να γίνει ένα case study υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας, εμπνέοντας και άλλες επιχειρήσεις προς ένα υγιές μοντέλο ανάπτυξης.

.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr