Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων εγκατέστησε σήμερα στις εγκαταστάσεις του ΝΑΟΚ, ένα υπερσύγχρονο ηχητικό σύστημα για άτομα με μερική ή ολική απώλεια όρασης που τους επιτρέπει να κολυμπούν στη θάλασσα με αυτονομία.

Το παραπάνω σύστημα παρουσίασε η Δήμαρχος Κέρκυρας Μερόπη Υδραίου και ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Ανδρέας Σκούπουρας.

Το σύστημα αποτελείται από:

-Πίνακα Καθοδήγησης με τηλεκοντρόλ που επιτρέπει τον εντοπισμό των ορίων της ακτής και την επιστροφή στην παραλία. Διαθέτει επίσης θέσεις για την απόθεση – παραλαβή μπαστουνιού και πετσέτας, με ιδιαίτερα σύμβολα αφής, για την αναγνώρισή τους.

-Σημαδούρες στη θάλασσα με ηχητικούς μηχανισμούς που οριοθετούν τα σημεία κολύμβησης και επιτρέπουν τον προσανατολισμό.

-Φορητή μονάδα που λαμβάνει σήματα κινδύνου και μεταδίδει προειδοποιητικά σήματα ανάγκης σε περίπτωση κλήσης από τους χρήστες.

-Φάρους εδάφους με εύκολα αναγνωρίσιμα σύμβολα αφής (δελφίνι, αστερίας, άγκυρα κ.α.) που επιτρέπουν στους χρήστες τον εντοπισμό της θέσης τους στην παραλία και διαθέτουν ένδειξη κατειλημμένης θέσης.

Τις επόμενες ημέρες, στα πλαίσια του ίδιου προγράμματος, θα εγκατασταθούν τρία νέα Seatrac και συγκεκριμένα στην Αχαράβη, στην Μπούκα Λευκίμμης και στις εγκαταστάσεις του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Κέρκυρας, όπου και έχει σχεδιαστεί να λειτουργήσει τμήμα Ιστιοπλοΐας για ΑμεΑ.

Το παραπάνω πρόγραμμα είναι στα πλαίσια της Δράσης “Δημιουργία Ολοκληρωμένων Τουριστικών Προσβάσιμων Θαλάσσιων Προορισμών” του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, 2014-2020».

Βασίστηκε στην αξιοποίηση των αναπτυξιακών προοπτικών του παραλιακού μετώπου της χώρας και έχει ως στόχο τη συμβολή στην ανάπτυξη τουρισμού ειδικών απαιτήσεων στις παραθαλάσσιες περιοχές και την προσέλκυση επισκεπτών-ατόμων με αναπηρίες, καθώς και άλλων κατηγοριών εμποδιζόμενων ατόμων.

Εκτός των παραπάνω υποδομών ο Δήμος προμηθεύτηκε 2 φορητούς χώρους υγιεινής, διαδρόμους από ανακυκλωμένο πλαστικό, κατάλληλου μήκους για εύκολη μεταφορά και αποθήκευση τη χειμερινή περίοδο, ειδικές πινακίδες και κάδους απορριμμάτων.

Ένας τόπος άλλωστε για να αποτελεί τουριστικό προορισμό δεν αρκεί μόνο να έχει φυσικές ομορφιές αλλά και υπηρεσίες που να απευθύνονται σε όλους τους ανθρώπους. Όπως άλλωστε μας εξηγεί και ο κ. Οδυσσέας Κόλλιας Οικονομολόγος – Συγγραφέας – Εκπαιδευτής  στο βιβλίο του: «Νευρομάρκετινγκ» που είναι Best Seller τονίζει: «Tο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας μπορεί να ιδωθεί με την «οπτική» του Νευρομάρκετινγκ, του επιστημονικού κλάδου που προκύπτει από τη συνέργεια της νευρολογίας, της ψυχολογίας, της επιστήμης της συμπεριφοράς και του μάρκετινγκ και ερευνά τον τρόπο που αισθάνονται οι άνθρωποι τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αγοράζουν.

Είναι οι 5 αισθήσεις που διεγείρονται και δημιουργούν τα συναισθήματα που αποτυπώνονται στην μνήμη, σαν έκπληξη, από το ελληνικό καλοκαίρι.

  • Όραση: Τοπίο, θάλασσα, παραλία, ταβέρνα, ήλιος, χρώματα, σκιές.
  • Ακοή: Αέρας, θάλασσα, γρύλος, τζιτζίκι συνοδεύουν τη γιορτή των αισθήσεων.
  • Όσφρηση: Η μυρωδιά της ρίγανης, του φασκόμηλου, του θυμαριού ερεθίζει την όσφρηση.
  • Αφή: Αλάτι, ζέστη, άνεμος, άμμος, χώμα, αγκάθι.
  • Γεύση: λάδι, ντομάτα, βότανα, μπαχαρικά, καρπούζι, σταφύλι γλυκό κουταλιού.

Γιατί η επίσκεψη στην Ελλάδα αποτελεί μια εμπειρία όπου συνυπάρχουν οι αξίες του Μάρκετινγκ, το οποίο έχει πολλά να διδαχτεί από αυτή τη πραγματικότητα. Όλα διαφορετικά κάθε στιγμή, πρωτόγνωρα, αλλάζουν φυσικά, συνέχεια. Αυτό είναι το ιδιόμορφο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας με την ματιά του Νευρομάρκετινγκ».

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο