Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Κριτήριο η προσιτότητα στην ηλεκτρική λογική της Dacia

Κριτήριο η προσιτότητα στην ηλεκτρική λογική της Dacia

Ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Dacia, δηλώνει ότι η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης από την θυγατρική της Renault θα ακολουθήσει την χρονική ροή των πραγματικών αναγκών των καταναλωτών καθώς το ζητούμενο είναι να διατηρηθεί ο προσιτός χαρακτήρας των προϊόντων της.

Ενώ πληθαίνουν οι δεσμεύσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών για την απεξάρτηση των προϊόντων τους από τα ορυκτά καύσιμα με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, η Dacia, δια στόματος του επικεφαλής marketing και πωλήσεων, Xavier Martinet, ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της παρά μόνο όταν αυτό κριθεί απαραίτητο, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο τις προσιτές τιμές των αυτοκινήτων της..

«Το ζήτημα δεν είναι τεχνολογικής φύσεως, μπορούμε να τοποθετήσουμε τις συγκεκριμένες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα μας αύριο αν το επιθυμούμε. Έχουμε την υβριδική τεχνολογία του Clio και του Captur και δυνητικά θα μπορούσε να μπει άμεσα στα Jogger και Sandero», υπογράμμισε το στέλεχος της Dacia συμπληρώνοντας «το ζήτημα είναι οικονομικό».

Διευκρινίζοντας τη λογική του επισήμανε «Είναι οι πελάτες μας έτοιμοι να καταβάλλουν 3.000-4.000 ευρώ επιπλέον όταν μπορούν απλά να αγοράσουν μια βενζινοκίνητη ή μια LPG έκδοση η οποία κοστίζει μόλις λίγες εκατοντάδες ευρώ παραπάνω και έχει και χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα; Δεν νομίζω ότι επιθυμούν μια διαφορετική τεχνολογία –ίσως βέβαια όσοι προτιμούν τα ηλεκτροκίνητα να αποτελούν εξαίρεση- η πλειονότητα των καταναλωτών δεν ζητά κάτι συγκεκριμένο. Απλώς ζητούν ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες τους σε μια προσιτή τιμή».

Σύμφωνα με τον Xavier Martinet, το παραπάνω σκεπτικό αλλά και το γεγονός ότι οι προδιαγραφές Euro 7 και ADAS θα οδηγήσουν τις τιμές των αυτοκινήτων προς τα πάνω χωρίς να υπάρξουν εξίσου γρήγορα μισθολογικές αυξήσεις, συνεπάγεται ότι το κοινό της Dacia θα διευρυνθεί.

«Θα προχωρήσουμε στον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας με plug-in υβριδικές και υβριδικές εκδόσεις όταν πρέπει και το ίδιο θα ισχύσει και για τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες.. Άλλωστε γιατί μια εταιρεία να υιοθετήσει μια τεχνολογία που ενδεχομένως οι πελάτες της δεν προτίθενται να αγοράσουν; Για όλα τα παραπάνω θα τοποθετήσουμε τις συγκεκριμένες τεχνολογίες στα αυτοκίνητά μας όταν πραγματικά οι καταναλωτές μας τις χρειαστούν. Ωστόσο πρόκειται για ένα καθαρό οικονομικό ζήτημα».

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024