To επόμενο κομμάτι του ηλεκτρικού της παζλ παρουσιάζει η VW από τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου, με την μορφή ενός compact EV το οποίο αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα της από το 2024.

Θα πρόκειται για την μικρότερη ηλεκτροκίνητη έκδοση με αφετηρία την πλατφόρμα MEB η οποία θα υποστεί τις κατάλληλες μετατροπές που θα επιτρέψουν την σμίκρυνσή της και των στοιχείων του ηλεκτρικού συνόλου χωρίς να εκτοξεύσουν το κόστος.

Για την ακρίβεια, όπως υποσχέθηκε ο επικεφαλής της VW, Ralf Brandstatter από το Μόναχο η αρχική τιμή θα κυμανθεί μεταξύ 20.000 και 25.000 ευρώ.

Στο προκείμενο το ID.Life concept που ως έκδοση παραγωγής φλερτάρει εξίσου με τις ονομασίες ID.1 και ID.2 ξεφεύγει από την σχεδιαστική γραμμή των hatchback, με την VW να το αποκαλεί crossover.

Η αλήθεια είναι ότι το πρωτότυπο ισορροπεί κάπου ανάμεσα σε supermini και μικρό SUV, διαθέτοντας κοντούς προβόλους και πεντάθυρο αμάξωμα ενώ η VW έχει φροντίσει να επιμεληθεί τα υλικά και τις λεπτομέρειες με τρόπο που να προσφέρουν την απαραίτητη υπέρβαση που αρμόζει σε concept car.

Mε αυτή την λογική, το καπό και η οροφή κατασκευάζονται από ενός είδους άκαμπτη ύφανση από ανακυκλωμένα μπουκάλια, γεμισμένη με αέρα που συνδέεται με το υπόλοιπο αμάξωμα με φερμουάρ. Η συγκεκριμένη επιλογή επιτρέπει την εύκολη αφαίρεση της οροφής, δίνοντας στο πρωτότυπο ένα ύφος targa και την γοητεία του ανοιχτού.

Στην ίδια λογική η διαδικασία για το φινίρισμα της βαφής ενέχει ξύλο ενώ οι επενδύσεις και το ταμπλό αποτελούνται από οικολογικά και βιώσιμα υλικά. Το ίδιο ισχύει και για τα ελαστικά που δημιουργήθηκαν από φυσική γόμα, φυσικά λάδια και φλοιό ρυζιού.

Όπως και να έχει με τις παραπάνω ιδιαιτερότητες, αξίζει να σημειωθεί ότι με μήκος 4,091 μέτρα, επί της ουσίας το ID.Life υπερέχει κατά περίπου 4,0 εκατοστά του Polo, διαθέτοντας παράλληλα μεταξόνιο 2,65 μέτρων δηλαδή κατά 10 εκατοστά μεγαλύτερο από το συμβατικό supermini.

Στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 215 ίππων και 290 Nm ροπής το οποίο εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα. Συνδυάζεται με την μπαταρία των 54 kWh η οποία με τη σειρά της, υπόσχεται αυτονομία 300 χλμ. Δεδομένα στην έκδοση παραγωγής θα υπάρξουν και άλλες εκδόσεις με πιο «ταπεινά» μεγέθη ισχύος και αυτονομίας. Αυτό όμως που δεν αναμένεται να αλλάξει είναι η δυνατότητα ταχείας φόρτισης η οποία υπόσχεται την αναπλήρωση ενέργειας για διαδρομή 160 χλμ. σε 10 λεπτά.

Σε ό,τι αφορά την πρακτικότητά του, το ID.Life διαθέτει πορτ μπαγκάζ 225 λίτρων το οποίο συμπληρώνεται από χώρους όγκου 108 λίτρων κάτω από το πάτωμα αλλά και έναν ακόμα 68 λίτρων κάτω από το καπό.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο