Τα restomods αλά ηλεκτρικά είναι αναμφισβήτητα η νέα, ενδιαφέρουσα τάση της αυτοκίνησης η οποία, μετατρέπει κλασικά τετράτροχα αλλοτινών εποχών σε ηλεκτροκίνητα με ομολογουμένως γοητευτικά όσο αλλά και απολύτως φιλικά προς το περιβάλλον αποτελέσματα.

Η Electrogenic είναι ένας κατασκευαστής που επιδίδεται ακριβώς σε αυτό το είδος μετασκευών και παρά την οξφορδιανή του καταγωγή, η νέα του αναζήτηση τον οδήγησε να περάσει τα στενά της Μάγχης, συναντώντας ένας από τους θρύλους της γαλλικής αυτοκίνησης.

Ο λόγος φυσικά για την Citroen DS και συγκεκριμένα ένα αντίτυπο της από το 1971, οποίο με την συνδρομή της Electrogenic μετατράπηκε σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα το οποίο μάλιστα αξιώνει τον τίτλο της πρώτης ηλεκτροκίνητης DS, τροποποιημένης από «επαγγελματία».

Σε αυτό το πλαίσιο, ο τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας της τετράθυρης σχεδιασμένης από τον Bertoni μπερλίνας έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 120 ίππων και 235 Nm ροπής.

Όπως ισχύει και για άλλα κλασικά τετράτροχα που έχουν περάσει από την φροντίδα της Electrogenic, η ισχύς μεταδίδεται στους τροχούς, εν προκειμένω, στους μπροστινούς με την συνδρομή του αυθεντικού μηχανικού κιβωτίου με το οποίο εφοδιάζεται η DS.

To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία συστοιχιών ιόντων λιθίου με απόδοση 48,5 kWh οι οποίες εγγυώνται αυτονομία 225 χλμ. Για εκείνους που επιθυμούν κάτι παραπάνω υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης μπαταρίας η οποία υπόσχεται αυτονομία 320 χλμ. Το κύκλωμα φόρτισης εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχύφορτιστή 29 kW, διαδικασία η οποία απαιτεί περίπου δύο ώρες.

Ένα από τα στοιχεία που επίσης δίνουν το παρών στην ηλεκτροκίνητη εκδοχή της Citroen Ds είναι η εμβληματική υδροπνευματική ανάρτηση για την οποία υπήρξε διάσημη.

Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση έχουν γίνει κάποιες εκσυγχρονιστικές μεταβολές οι οποίες αποσκοπούν στην καλύτερη συνεργασία της ανάρτησης με το ηλεκτρικό σύνολο. Έτσι, την θέση της μηχανικής αντλίας που ελέγχει το υδραυλικό σύστημα ανάρτησης έχει πάρει μια ηλεκτρική η οποία εγγυάται και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

«Όπως ισχύει για όλα τα ιστορικά αυτοκίνητα με τα οποία καταπιανόμαστε για πρώτη φορά η DS μας επεφύλαξε ορισμένες προκλήσεις. Μία από αυτές ήταν η προσαρμογή της υδροπνευματικής ανάρτησης ούτως ώστε να λειτουργεί χωρίς τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η παλιά αντλία ήταν εξαιρετικά θορυβώδης με δεδομένη και την απουσία του συμβατικού κινητήρα. Η ηλεκτρική αντλία που επιλέξαμε κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα άπαξ δια παντός», δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής και συνιδρυτής της Electrogenic.

Τα υπόλοιπα στοιχεία που συναποτελούν την DS έχουν μείνει απαράλλακτα σε σχέση με το αρχέτυπο. Εξαίρεση αποτελεί φυσικά τα όσα βρίσκονται κάτω από το καπό όπου παρεπιδημούν το ηλεκτρικό μοτέρ και η μπαταρία ενώ απόν είναι το σύστημα εξαγωγής.

Προς το παρόν η Electrogenic δεν έχει ανακοινώσει τιμή για την ηλεκτρική Citroen DS η οποία σε κάθε περίπτωση αποτελεί ειδική παραγγελία. Μένει να αποδειχθεί αν θα υπάρξει συνέχεια αν και συνήθως υπάρχει με βάση τα παραδείγματα αντίστοιχων εκδόσεων των Triumph Stag, Morgan 4/4 και Jaguar E-Type που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο