Η Jeep προετοιμάζει τα επόμενα βήματα της για την ηλεκτροκίνηση, σχεδιάζοντας τον εμπλουτισμό της γκάμας της με ένα μοντέλο το οποίο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας και το οποίο θα διατεθεί και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της φίρμας για μια αντίστοιχης τεχνολογίας πρόταση σε κάθε κατηγορία έως το 2025.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για την άφιξη του νέου μοντέλου της Jeep, πιθανότατα θα αξιοποιήσει την νέα αρχιτεκτονική STLA του ομίλου Stellantis η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα στο πλαίσιο της γνωστοποίησης των ηλεκτρικών σχεδίων του σχετικά νεοσύστατου ομίλου.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα προτιμηθεί έναντι της μετεξέλιξης της γνωστής e-CMP η οποία ήδη φιλοξενεί τα Peugeot e-208, e-2008 και Corsa-e καθώς θα μπορεί να υποστηρίξει τετρακίνηση με την αξιοποίηση μιας διάταξης που θα τοποθετεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα. Η νέα πλατφόρμα θα συνδυαστεί και με μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρίες οι οποίες αναμένεται να προσφέρουν αυτονομία που θα αγγίζει τα 500 χλμ. δηλαδή θα υπερβαίνουν κατά περίπου 400 χλμ. τις δυνατότητες των μπαταριών που χρησιμοποιούνται σήμερα.

Παράλληλα με την νέα προσθήκη στη βάση της γκάμας της, η Jeep σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε προσφάτως ο επικεφαλής σχεδιασμού της, Mark Allen διερευνά το ενδεχόμενο επέκτασης του portfolio της και  προς άλλες κατευθύνσεις που όμως δεν θα υπερβούν τα μεγέθη του Wagoneer αλλά θα εστιάσουν στην μέση της γκάμας, με το σκεπτικό να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερο μέρος της αγοράς σε διεθνές επίπεδο.