Η Leonie Hanne γνωρίζει καλά από μόδα αλλά και πώς να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Η Γερμανίδα influencer με τους 3,5 εκατ. followers, που έχει αναλογίες μοντέλου, κατάφερε να μας αφήσει με το στόμα ανοιχτό για μια ακόμα φορά στο κόκκινο χαλί του φετινού Φεστιβάλ Καννών.

Φέτος μέσα στις αποσκευές της για την κρουαζέτ είχε και δημιουργίες από τον οίκο Celia Kritharioti. Οι γυναίκες αγαπούν τις κομψές γραμμές του διεθνή οίκου και οι διάσημες πελάτισσες προτιμούν τις κομψές δημιουργίες του για τις πιο λαμπερές στιγμές τους.

«Με χαροποιεί όταν A list stars, celebrities και πελάτισσες από όλον τον κόσμο που έχουν την ευχέρεια επιλογής ανάμεσα σε χιλιάδες Οίκους Υψηλής Ραπτικής και prêt a porter συλλογές, να ξεχωρίζουν και να επιλέγουν δικές μου δημιουργίες. Νιώθω ιδιαίτερα περήφανη όταν μέσα από τη μόδα διαφημίζεται η χώρα μας, όχι μόνο στο κόκκινο χαλί αλλά και στα editorial μόδας σε βρετανικά περιοδικά όπως η Vogue, το Tatler, το Harper’s Bazaar και τα αφιερώματα στο How to Spend it, στους Los Angeles Times, στον Guardian, στους New York Times. Είναι η απόδειξη ότι η χώρα μας μπορεί να αφήνει το σημάδι της στη μόδα», έχει δηλώσει η διεθνής σχεδιάστρια.

Δείτε το βίντεο