Φωτογραφίες: Automedia

Η Genesis επιταχύνει τις διαδικασίες που θα της εξασφαλίσουν ένα «γερό πάτημα» στη γηραιά ήπειρο, εξελίσσοντας ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο που ανήκει στο δημοφιλές είδος των compact SUV και το οποίο δίνει για πρώτα φορά τα διαπιστευτήρια του στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού ως δοκιμαστικό πρωτότυπο.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να βασιστεί στην νέα παγκόσμια ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP του ομίλου Hyundai, όπου ανήκει η Genesis, και σύμφωνα με πληροφορίες θα υιοθετήσει τα διακριτικά GV60. Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το τέλος της χρονιάς και να διατεθεί με το νέο έτος, φιλοδοξώντας να φέρει σε δύσκολη θέση μοντέλα όπως το Tesla Model Y.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω αρχιτεκτονική έχει ήδη «δώσει» μοντέλα όπως το Hyundai Ioniq 5 και το ομογάλακτο KIA EV6, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση, όπως επιβάλλουν οι πολυτελείς συνήθειες της Genesis, το GV60 θα συνδυάσει την εγνωσμένου κύρους ηλεκτρική τεχνολογία του κορεατικού ομίλου με upmarket χαρακτηριστικά που φιλοδοξούν να το κατατάξουν στην κατηγορία των premium.

Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση, παρά το βαρύ καμουφλάζ η σιλουέτα του δοκιμαστικού πρωτοτύπου προδίδει κάποια σχεδιαστική συνάφεια με το KIA EV6 καθώς είναι σαφές ότι το υπό εξέλιξη κορεατικό μοντέλο επενδύει στην δυναμική σχεδιαστική λογική των coupe SUV.

Πλην βέβαια της ομοειδούς λογικής με το KIA EV6, το SUV της Genesis αναμένεται να αντλήσει τις σχεδιαστικές του επιρροές από το γοητευτικό Mint Concept αναζητώντας το διαχωρισμό, από το προϊόν της ΚΙΑ μέσα από τις ρέουσες επιφάνειες και την μινιμαλιστική λογική.

Οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν κάτω από βαρύ καμουφλάζ τα χαρακτηριστικά δύο γραμμών LED φωτιστικά σώματα που αποτελούν γνώρισμα της Genesis και τα οποία πλαισιώνουν μια επιβλητική κλειστή γρίλια.

Με δεδομένο ότι η Genesis αποτελεί το πολυτελές σκέλος του Hyundai Group, τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα συνδυαστούν με την ιδιαίτερη έμφαση στο εσωτερικό το οποίο θα επενδύεται από ακριβά υλικά και την απαιτούμενη ψηφιακή υπεροπλία που επιβάλλει την παρουσία ευμεγέθων οθονών και ευφυών λογισμικών που αναλαμβάνουν να κάνουν την ζωή του οδηγού πιο άνετη αλλά και πιο ασφαλή.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, το GV60 αναμένεται να προσφέρει πληθώρα επιλογών οι οποίες θα αποτελούν μετεξέλιξη των όσων προσφέρει το KIA EV6.

Αυτό μεταφράζεται στην παρουσία συστοιχιών ιόντων λιθίου 77,4 kWh με μέγιστη αυτονομία 485 χλμ.  καθώς και στη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα ή περισσότερα μοτέρ που θα προσφέρουν ισχύ από 230 έως 585 ίππους και τετρακίνητη ή δικίνητη διαμόρφωση αναλόγως τον συνδυασμό.

Επίσης δεδομένη θα θεωρείται η παρουσία κυκλώματος φόρτισης που να μπορεί να υποστηρίξει την επαναφόρτιση με 350 KW σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, διαδικασία η οποία εγγυάται την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας σε 20 λεπτά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο