Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Maserati Gran Turismo Electric: Υψηλή τάση

Maserati Gran Turismo Electric: Υψηλή τάση

Η αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη νέα Gran Turismo κάνει ένα ακόμα… στατικό «πέρασμα» από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού, αποκαλύπτοντας λίγες ακόμα λεπτομέρειες για την πληθωρική μηδενικών εκπομπών προσωπικότητά της.

Φωτογραφίες: Automedia

Μετά τις επίσημες teaser εικόνες της, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Maserati Gran Turismo επιστρέφει, αυτή την φορά, με μια σειρά κατασκοπικών λήψεων από τις εγκαταστάσεις της ιταλικής φίρμας στην Modena καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται την επόμενη χρονιά.

Η νέα σειρά εικόνων δείχνει να επιβεβαιώνει όσα έχει αφήσει να εννοηθούν η ιταλική φίρμα, με την Gran Turismο να εμμένει στη σχεδίαση ενός τυπικού δίθυρου GT όπως μαρτυρά το χαρακτηριστικά μακρύ καπό, το κοντό πίσω τμήμα και φυσικά το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό.

Εξίσου εμφανείς στη σιλουέτα της είναι και οι επιρροές από το πρωτότυπο Alfieri το οποίο είχε αναλάβει να την προεικονίσει το 2014, από όπου και προέρχονται στοιχεία όπως η επιβλητικών διαστάσεων γρίλια, το ανάγλυφο καπό και οι διογκωμένοι θόλοι.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σχεδιαστική λογική boomerang τα οποία η Maserati έχει ανακοινώσει ότι θα χρησιμοποιεί σε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της. Τα μπροστινά φώτα θυμίζουν αρκετά την MC20 με την Gran Turismo να δημιουργεί δεσμούς με αυτό τον τρόπο, και με το πιο πρόσφατο supercar της ιταλικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει μια διάταξη που θα αποτελείται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.

Το κύκλωμα επαναφόρτισηςς θα είναι 800 Volt, εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας σε 20 λεπτά μέσω φορτιστή συνεχούς ρεύματος.

Σε σχέση με την γνωστή V8 έκδοση της Gran Turismo, η Maserati υπόσχεται 50% περισσότερη ισχύ κάτι που σημαίνει ότι η απόδοση θα αγγίζει τους 700 ίππους ενώ σε όρους αυτονομίας  το ιταλικό μοντέλο, αναμένεται να προσφέρει διαδρομές που θα αγγίζουν τα 500 χλμ. πριν αναζητήσει την πλησιέστερη πρίζα.

Πλην των ηλεκτρικών προδιαγραφών της, η Gran Turismo θα  επωφεληθεί από μια διευρυμένη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης τα οποία θα της εξασφαλίζουν, υπό συνθήκες, αυτονομία επιπέδου 3 η οποία θα επιτρέπει στον οδηγό να αποσύρει τα χέρια του από το τιμόνι για μικρά διαστήματα.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024