Τα κλασικά τετράτροχα δείχνουν να αποτελούν ιδανικό στόχο για τις εταιρείες που ειδικεύονται σε ηλεκτροκίνητες μετατροπές και η 911 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από το νέο αυτό ιδιότυπο κανόνα που ακολουθεί τις τάσεις των καιρών.

Στην προκειμένη περίπτωση η Everatti, μια οξφορδιανή φίρμα που ειδικεύεται σε ηλεκτροκίνητες μετατροπές επέλεξε την κλασική πια γενιά 964 της 911 από το μακρινό πια 1991 προκειμένου να υλοποιήσει το νέο της ηλεκτρικό project.

Έτσι κάτω από τις αναγνωρίσιμες επιφάνειες της 911 που στην συγκεκριμένη μετασκευή ονομάζεται Everrati 911 Signature, αντί του flat six των 3,6 λίτρων παρεπιδημεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ που τοποθετείται στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 53 kWh που εξασφαλίζουν αυτονομία 240 χλμ./ώρα

Το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 500 ίππους και 500 Nm ροπής, μεγέθη που επιτρέπουν στην κλασική αλλά ηλεκτροκίνητη 911 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ενώ για λόγους σύγκρισης αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρότερη, συμβατική εκδοχή του παρελθόντος η ισχύς διαμορφωνόταν σε μόλις 250 ίππους.

Το κύκλωμα μπορεί να υποστηρίξει τη δυνατότητα επαναφόρτισης σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος κάτι που σημαίνει ότι η ηλεκτροκίνητη 911 μπορεί να αναπληρώσει το 100% της ενέργειας των μπαταριών της σε λιγότερο από μία ώρα με δεδομένο και τις σχετικά μικρής απόδοσης μπαταρίες με τις οποίες εφοδιάζεται.

Εκτός από τα παραπάνω η βρετανική φίρμα έχει προσθέσει στην εξίσωση και σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο φροντίζει να αναπληρώνει ένα μέρος της ενέργειας των μπαταριών.

Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση, όσοι έχουν κάτι παραπάνω από καλή μνήμη θα εντοπίσουν ότι η ηλεκτρική 911 διαθέτει διαφορετικά σχεδιασμένα φτερά μπροστά και πίσω καθώς και κάπως διογκωμένες επιφάνειες που κατασκευάζονται από ανθρακόνημα. Οι προφυλακτήρες παραμένουν απαράλλακτοι σε σχέση με την αρχέτυπη εκδοχή ωστόσο σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα στοιχεία προσδίδουν μια πιο μυώδη εμφάνιση στην κλασική 911.

Από ανθρακόνημα κατασκευάζεται και η οροφή ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά από τα πλευρικά πάνελ έχουν ενισχυθεί με χάλυβδινες ράβδους προκειμένου να προσφέρεται περισσότερη ασφάλεια. Επίσης, έχει τοποθετηθεί ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερες δαγκάνες της Brembo το οποίο καλείται να «διαχειριστεί» την σχεδόν διπλάσια ισχύ της ηλεκτρικής έκδοσης.

Με δεδομένη την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος το συγκεκριμένο restomod μοντέλο έχει χαμηλότερο βάρος από την αρχική μορφή του γερμανικού coupe όπου βασίζεται.

Επίσης η Everatti δίνει την δυνατότητα επιλογής για μια ευρεία γκάμα διατάξεων σε ό,τι αφορά την ανάρτηση συμπεριλαμβανομένων και πλήρως ρυθμιζόμενων αμορτισέρ τα οποία είναι διαχειρίσιμα μέσω της κεντρικής οθόνης αφής. Επιπλέον διατίθεται και ένα ακόμα ισχυρότερο σύστημα πέδησης.

Το εσωτερικό έχει υποστεί επίσης ριζική αναθεώρηση υποδεχόμενο ένα σύγχρονο infotainment της γερμανικής φίρμας, ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα κλιματισμού για την ηλεκτρική περίσταση ενώ την εικόνα συμπληρώνουν όργανα με ενδείξεις που θυμίζουν κατά κάποιο τρόπο την σύγχρονη Taycan, αλλά σε αναλογική υλοποίηση καθώς και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα επενδεδυμένα με δέρμα ή ύφασμα.

Το «μειονέκτημα» που θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς είναι η τιμή της η οποία ξεκινά από τις 250.000 στερλίνες μόνο για την μετατροπή και χωρίς να υπολογίζεται σε αυτή η ενδεχόμενη αγορά της 964 το οποίο θα υποδεχτεί τις φροντίδες της Everatti.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο