Φωτογραφίες: Automedia, VW

H νέα γενιά του γερμανικού van κάνει τα τελευταία της βήματα στο Ring εν όψει της πρεμιέρας της η οποία θα πραγματοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα και θα αφορά τόσο την επιβατική όσο και την «κλειστή» εκδοχή του.

Παρά την αρχική εντύπωση ότι το Transporter είναι πλήρως απαλλαγμένο από το καμουφλάζ, μια προσεκτική παρατήρηση αποτυπώνει τα κρυμμένα κεντρικά φωτιστικά σώματα και την επιμελώς παραλλαγμένη γρίλια που έχει καλυφθεί από λεπτομέρειες χρωμίου, θυμίζοντας την όγδοη γενιά του Golf.

Το ίδιο ισχύει και για το πίσω τμήμα όπου τα αυτοκόλλητα δείχνουν να κρύβουν τα οριζόντια ενιαία φωτιστικά σώματα τα οποία διατρέχουν όλο το πίσω τμήμα που σε κάθε περίπτωση είναι πλήρως ανασχεδιασμένο. Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγεται και μια διακριτή αεροτομή η οποία αναμένεται να αποτελέσει μέρος των πλουσιότερα εξοπλισμένων εκδόσεων. Συνολικά, αν και οι αναλογίες του Transporter δεν δείχνουν να αλλάζουν σημαντικά, η νέα σχεδίαση μειώνει τις ακμές προς όφελος πιο στρογγυλεμένων επιφανειών.

Όπως και να έχει οι σημαντικότερες αλλαγές αναμένεται να προέλθουν από την αθέατη πλευρά του όπου εκτός από νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης και diesel θα βρεθεί και ένα plug-in υβριδικό σύνολο. Η νέα έκδοση θα υιοθετήσει τα διακριτικά eHybrid όπως έχει ήδη ανακοινώσει η VW και θα κινείται κυρίως με την συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα της και των μπαταριών που θα τοποθετούνται κάτω από το δάπεδο, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παρεμβαίνει σε υψηλότερες ταχύτητες.

Οι μπαταρίες δεν αναμένεται να επηρεάσουν την ευρυχωρία του γερμανικού van ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις, η θέση τους κάτω από το δάπεδο θα βελτιώσουν το κέντρο βάρους και κατ΄επέκταση την οδική συμπεριφορά.

Προς το παρόν η VW δεν έχει δημοσιοποιήσει τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά της plug-in υβριδικής έκδοσης, ωστόσο το πιθανότερο είναι να αξιοποιηθεί το δοκιμασμένο σύνολο των 245 ίππων που συνδυάζει κινητήρα TSI 1,4 λίτρων ισχύος 114 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ.

Την υπόλοιπη γκάμα αναμένεται να απαρτίζουν οι γνώριμοι τετρακύλινδροι βενζίνης και diesel από το πλούσιο οπλοστάσιο της φίρμας οι οποίοι θα συνδυάζονται με δικίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις.

Σημαντικές βελτιώσεις αναμένονται και σε επίπεδο συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης με δεδομένο ότι η νέα γενιά του Transporter θα κάνει την μετάβαση στην πλατφόρμα MQB αποκτώντας πρόσβαση σε ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η γερμανική φίρμα σε όλους τους τομείς.

Ενδεικτικά, θέση στο ταμπλό αναμένεται να πάρουν οι δύο οθόνες που συναντάμε και στην όγδοη γενιά του Golf φιλοξενώντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας, διαθέσιμες σε διαφορετικά μεγέθη, αναλόγως την έκδοση. Αναλόγως θα ισχύσει και για τον εξοπλισμό ο οποίος θα περιλαμβάνει πλειάδα συστημάτων όπως το ενεργό cruise control, το σύστημα αυτόνομης πέδησης και το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων και διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας που συνδυαστικά συνιστούν το Travel Assist.

Επίσης αναμένονται πλείστες επιλογές ως προς την διαμόρφωση του θαλάμου της επιβατικής έκδοσης η οποία θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεμονωμένων περιστρεφόμενων captain seats σε συνδυασμό με τραπεζάκια στο κέντρο.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο