Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Διάθεση συμβιβασμού δείχνει η Αίγυπτος για το Ever Given

Διάθεση συμβιβασμού δείχνει η Αίγυπτος για το Ever Given

Περισσότερο χρόνο για διαπραγματεύσεις ώστε να επιτευχθεί εξωδικαστική συμφωνία για αποζημίωση ανάμεσα στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ και της πλοιοκτήτριας εταιρείας του Ever Given, έδωσε τελικά το δικαστήριο της πόλης Ισμαϊλία

Περισσότερο χρόνο για διαπραγματεύσεις ώστε να επιτευχθεί εξωδικαστική συμφωνία για αποζημίωση ανάμεσα στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ και της πλοιοκτήτριας εταιρείας του containership Ever Given, έδωσε τελικά το δικαστήριο της πόλης Ισμαϊλία, με την απόφαση να αναβάλει την ακρόαση της υπόθεσης για τις 20 Ιουνίου.

Το δικαστήριο αποδέχθηκε το αίτημα των δύο πλευρών. Η αιγυπτιακή αρχή ζητούσε αρχικά αποζημίωση 916 εκατ δολαρίων για τις ζημιές που συνδέονται με το εξαήμερο κλείσιμο του καναλιού τον Μάρτιο. Όμως χαμήλωσε τις απαιτήσεις της στα 550 εκατ δολάρια μετά από εξωδικαστικές διαπραγματεύσεις, υποστηρίζοντας ότι δεν υπολόγισε σωστά την αξία των εμπορευμάτων που βρίσκονται στο πλοίο. Οι ασφαλιστικές εταιρείες του πλοίου από την πλευρά τους θεωρούν την απαίτηση αυτή πολύ υψηλή.

«Γίνονται ενέργειες για να επιτευχθεί συμβιβασμός και επειδή είναι καλοί πελάτες, ζητάμε από το δικαστήριο να αναβάλει την ακρόαση ώστε να εξετασθεί η προσφορά που κατατέθηκε στους ιδιοκτήτες,» είπε στο δικαστήριο ο Ναμπίλ Ζιντάν, δικηγόρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ. Ο δικηγόρος της πλειοκτήτριας ιαπωνικής εταιρείας είπε ότι: «Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και υπάρχει ευελιξία και από τις δύο πλευρές.» Πριν την ακροαματική διαδικασία ο Ζιντάν είπε πως η Αρχή θα επανυπολογίσει το αίτημα αποζημίωσης.

Ο ιδιοκτήτης του Ever Given είχε προσφέρει αρχικά να πληρώσει 150 εκατ. δολάρια ως αποζημίωση, με την αρχή του καναλιού να υποστηρίζει ότι το ποσό αυτό δεν καλύπτει τις απώλειες σε προμήθεια διέλευσης, τη ζημιά που υπέστη το κανάλι και το κόστος εξοπλισμού και εργασιών.

Το πλοίο ανήκει στην Shoei Kisen Kaisha Ltd και αποκολλήθηκε στις 29 Μαρτίου έπειτα από πολυήμερες προσπάθειες συνεργείων διάσωσης. Εκτοτε, βρίσκεται εγκλωβισμένο στην Μεγάλη Πικρή Λίμνη που βρίσκεται στο μέσον του καναλιού.

Σχεδόν 50 πλοία διαπλέουν καθημερινά τη Διώρυγα του Σουέζ, που μειώνει το χρόνο ταξιδιού ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία κατά δύο εβδομάδες. Περισσότερα από 400 πλοία κόλλησαν στη διώρυγα στη διάρκεια των έξι ημέρων που διήρκησε το μπλοκάρισμα. Η Αίγυπτος άρχισε έργα για τη διαπλάτυνση του νότιου μέρους του καναλιού –στο σημείο που κόλλησε το Ever Given- τον Μάιο.

Πηγή: ΟΤ

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024