Ο δρόμος για ένα καθαρό και φωτεινό δέρμα προσώπου δεν είναι στρωμένος με… τεμπελιά και καλά γονίδια. Χρειάζεται πραγματικό μεράκι και αγάπη για τον εαυτό μας, αλλά και λίγο χρόνο περιποίησης.
Όταν καταφέρετε να μπείτε σε μια ρουτίνα ομορφιάς, δύσκολα θα μπορείτε χωρίς αυτήν. Να θυμάστε, όμως, πάντα πως, όσα προϊόντα και να χρησιμοποιείτε στο δέρμα σας, η ομορφιά του ξεκινάει εκ των έσω: νερό και ισορροπία στην διατροφή.

Για πρόσωπο ακτινοβόλο και υγιές, η ειδικός της Face Yoga Φωτεινή Καραγεώργου μας προτείνει:

1. Να χρησιμοποιούμε το σωστό καθαριστικό για τον τύπο του δέρματός μας

Για το λιπαρό δέρμα ή το δέρμα που είναι επιρρεπές σε ακμή, θα λειτουργήσει εξαιρετικά ένα προϊόν με σαλικυλικό οξύ ή με βενζοϊκό υπεροξείδιο. Η περιεκτικότητα τους θα πρέπει να είναι περίπου στο 5% και σίγουρα κάτω από το 10% για να αποφευχθούν ερεθισμοί και ξηρότητα.
Για το ξηρό ή ώριμο δέρμα, χρησιμοποιήστε είτε ένα καθαριστικό με γλυκολικό οξύ είτε κάποιο με γαλακτικό οξύ, ρετινόλη ή κολλαγόνο. Το γλυκολικό οξύ είναι ιδανικό για τις επιδερμίδες που ωριμάζουν. Παράγεται φυσικά από το ζαχαροκάλαμο αλλά μπορεί να δημιουργηθεί και τεχνητά. Βοηθά να καθαρίσουν οι φραγμένοι πόροι και η ακμή. Μπορεί επίσης, να βοηθήσει στην απομάκρυνση των πανάδων και των ατελειών του δέρματος.
Για το δέρμα με καφέ κηλίδες ή πανάδες, χρησιμοποιήστε ένα καθαριστικό με άλφα-υδροξύ οξύ (που όπως λέγεται χρησιμοποιούσε η Κλεοπάτρα). Το άλφα-υδροξύ οξύ χρησιμοποιείτε εδώ και χιλιάδες χρόνια και προέρχεται από τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά σάκχαρα. Βοηθά στην ανανέωση του δέρματος, στη βελτίωση της μελάγχρωσης της επιδερμίδας και στη μείωση των ρυτίδων.

2. Να πίνουμε νερό και ροφήματα που ενυδατώνουν, όχι απλώς ξεδιψούν

Ξεκινήστε την μέρα σας με ένα ποτήρι νερό και πιείτε οπωσδήποτε άλλο ένα πριν τον ύπνο. Μες στην μέρα, προσπαθήστε να έχετε κατά νου να πίνετε νερό Προσπαθήστε να πιείτε 3-4 ποτήρια τουλάχιστον μες στην διάρκεια της μέρας.
Μπορείτε να προσθέτετε λεμόνι, αγγούρι, δυόσμο για να οξυγονώνετε και να ενυδατώνετε την επιδερμίδα σας.
Επίσης, πίνοντας πράσινους χυμούς με διαφορετικά λαχανικά θα μεταμορφώσετε το δέρμα σας μέσα σε λίγες μέρες. Οι πράσινοι χυμοί βοηθούν στην οξυγόνωση της επιδερμίδας και διεγείρουν την λεμφική αποστράγγιση.

3. Να κοιμόμαστε σωστά

Όταν οι ώρες που κοιμάστε είναι ικανοποιητικές αλλά και ποιοτικές, αυτό φαίνεται και στο δέρμα σας.
Το θέμα δεν είναι μόνο να κοιμηθείτε απλά οκτώ ώρες τη νύχτα, αλλά η ποιότητα του ύπνου σας να είναι αποδοτική στην υγεία και την επιδερμίδα σας. Το δέρμα σας, εκτός από την τακτική αλλαγή στις μαξιλαροθήκες,θα βοηθηθεί αν αλλάξετε τις βαμβακερές μαξιλαροθήκες με μεταξωτές. Το μετάξι, γλιστρά πολύ εύκολα και εμποδίζει την δημιουργία ρυτίδων και το “σπάσιμο” της επιδερμίδας.

4. Να ενυδατώνουμε το πρόσωπό μας πρωί-βράδυ

Οι καλύτερες στιγμές για την ενυδάτωση είναι αμέσως μετά το ντους και πριν πάτε για ύπνο.
Σιγουρευτείτε ότι χρησιμοποιείτε μια ενυδατική κρέμα αρκετά απαλή για καθημερινή χρήση με μηδενικό ερεθισμό. Το πρωί, πρέπει να φοράμε αντηλιακή κρέμα ή να επιλέξουμε μια ενυδατική με δείκτη προστασίας-και δεν μιλάμε μόνο για το καλοκαίρι, αλλά για όλη την χρονιά!

5. Να αποφεύγουμε να αγγίζουμε το πρόσωπό μας

Μια συνήθεια πάρα πολύ σημαντική. Μην περιμένετε να έχετε λαμπερό δέρμα αν ακουμπάτε κάθε τόσο τα δάχτυλα στο πρόσωπο σας.
Αγγίζοντάς το συνεχώς, απλώνετε βακτήρια και βρωμιές στο δέρμα που μπορεί να οδηγήσουν σε ουλές, αύξηση των ρυτίδων, μαύρα στίγματα, ακόμη και γρίπη!

6. Να χρησιμοποιούμε τα προϊόντα περιποίησης με μέτρο

Χρησιμοποιήστε το καθαριστικό σας μία φορά το πρωί και μία το βράδυ. Για το σέρουμ είναι αρκετή μια ποσότητα μεγέθους μπιζελιού. Θα δώσει στο δέρμα σας τα απαραίτητα συστατικά που θα βοηθήσουν στην ενυδάτωση, την απολέπιση, την ακμή ή το θαμπό δέρμα.
Μια ποσότητα λίγο μικρότερη του μεγέθους μπιζελιού για κάθε μάτι είναι ό, τι πρέπει για την κρέμα ματιών σας. Επίσης, απλώστε την με απαλές, ταμποναριστές κινήσεις για να μην κάνετε ζημιά στους μαλακούς ιστούς κάτω από τα μάτια.
Χρησιμοποιείστε μια ενυδατική κρέμα που ταιριάζει στον τύπο του δέρματος σας. Μια ποσότητα κρέμας μεγέθους μπιζελιού στα 4 σημεία του προσώπου σας θα πρέπει να είναι αρκετή για την ενυδάτωση του.
Μια επίσης μικρή ποσότητα είναι αρκετή για το απολεπιστικό σας προϊόν. Προσπαθήστε να επιλέγετε ένα ελαφρύ απολεπιστικό για να αποφύγετε τους τραυματισμούς στο δέρμα σας.

Η Φωτεινή Καραγεώργου

7. Να κάνουμε απολέπιση τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα

Η επιδερμίδα καθημερινά χάνει εκατομμύρια κύτταρα. Χωρίς μια τακτική απολέπιση, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, αυτά θα μένουν πάνω στο δέρμα και θα το κάνουν θαμπό.
Καταπολεμήσετε αυτό το πρόβλημα, κάνοντας συστηματικά απολέπιση και επιλέξετε ένα προϊόν που είναι ουδέτερο σε pH. Η ουδετερότητα του pH θα βοηθήσει ώστε να μη στεγνώνει η επιδερμίδα καθώς απολεπίζεται.

8. Να καθαρίζουμε τακτικά τα πινέλα του μακιγιάζ

Για να προλάβετε τις μολύνσεις και τους φραγμένους πόρους, πρέπει να πλένετε τα πινέλα του μακιγιάζ σας τουλάχιστον μία φορά στις 15 μέρες.

Τα πινέλα που χρησιμοποιείτε, ειδικά γύρω από τα μάτια σας, καλό είναι να πλένονται μία φορά την εβδομάδα. Οι υπόλοιπες άλλες βούρτσες που χρησιμοποιείτε, είναι ιδανικό να πλένονται μία φορά το μήνα.

Βάλτε μια σταγόνα από ένα ήπιο σαμπουάν στην παλάμη του χεριού σας και βρέξτε τις τρίχες με χλιαρό νερό. Στη συνέχεια, απλώστε τις τρίχες των πινέλων στην παλάμη σας για να ενωθούν με το σαμπουάν.
Αποφύγετε να ακουμπήσει στο σαμπουάν, το μεταλλικό τμήμα της βούρτσας ή των πινέλων γιατί η κόλλα θα μαλακώσει και οι τρίχες μπορεί να αφαιρεθούν. Ξεπλύνετε μετά από πάνω τους το σαμπουάν και στεγνώστε το νερό με μια πετσέτα.

Τοποθετήστε τις βούρτσες και τα πινέλα στη θέση τους με τις τρίχες να κρέμονται προς τα κάτω για να στεγνώσουν.

9. Να επιλέγουμε τροφές που χαρίζουν λαμπερό δέρμα

Υπάρχουν κάποιες τροφές αλλά και ροφήματα που είναι πολύ σημαντικές ως πηγές πρωτεϊνών, βιταμινών και ιχνοστοιχείων για το δέρμα μας. Ακολουθώντας αυτές τις θρεπτικές επιλογές, συμβάλλετε σημαντικά στην αλλαγή της εικόνα της επιδερμίδας σας.

Επενδύστε στο ρόδι, τον σολομό, το πράσινο τσάι, το ελαιόλαδο, την μαύρη σοκολάτα, τους ξηρούς καρπούς, τα όσπρια, το γιαούρτι και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Το να ακολουθείτε υγιεινή διατροφή είναι πολύ πιο ουσιαστικό και σημαντικό από ό, τι μπορεί να νομίζετε!

10. Να κάνουμε Face Yoga

Πρόκειται για έναν συνδυασμό μασάζ, πίεσης και χαλάρωσης.
Σύσφιξη, αδυνάτισμα, ελαστικότητα, αντιγήρανση συγκαταλέγονται ανάμεσα στα οφέλη αυτής της μεθόδου.
Τι θα λέγατε λοιπόν για ένα facelift χωρίς νυστέρι;

Σύμφωνα με μία έρευνα που έγινε ανάμεσα σε γυναίκες ηλικίας 40- 65 ετών, οι οποίες εφάρμοσαν τις ασκήσεις Face Yoga για 30 λεπτά την ημέρα επί 8 συνεχόμενες εβδομάδες και μετά μέρα παρά μέρα για τις επόμενες 12 εβδομάδες. Τα αποτελέσματα στο πρόσωπό τους ήταν εντυπωσιακά!
Είχαν πολύ πιο λαμπερό δέρμα, λιγότερο πρησμένο πρόσωπο, λιγότερους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια και ορατά περιορισμένες ρυτίδες που τις έκαναν να μοιάζουν τουλάχιστον τρία χρόνια νεότερες.

Βρείτε την Φωτεινή Καραγεώργου στο fb page της και ρωτήστε την για την Face Yoga, αλλά για μυστικά περιποίησης και ενυδάτωσης!
Ας παραμείνουμε όμορφοι και υγιείς μέσα κι έξω…

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο