Την αναβάθμιση των προξενικών γραφείων της χώρας στο εξωτερικό, επιδίωκε εδώ και μήνες το υπουργείο Εξωτερικών. Μάλιστα, ήταν μια διακήρυξη που είχε κάνει ο πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ. Πλέον, το ΥΠΕΞ προχώρησε στην υλοποίηση της δέσμευσης αυτής θέτοντας σε λειτουργία την υπηρεσία «MyConsulLive» για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών.

Με ανάρτησή του στο facebook ο υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα της ομογένειας και υπεύθυνος για τις προξενικές αρχές αναφέρει:

Στις 30 Δεκεμβρίου εγκαινιάσαμε στην Πρεσβεία (Προξενικό Γραφείο) του Λονδίνου και στα Γενικά Προξενεία Νέας Υόρκης και Τορόντο τη λειτουργία της πρωτοποριακής υπηρεσίας «MyConsulLive», δηλαδή την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Προξενικές Αρχές μας, η οποία εντάσσεται στις εντατικές προσπάθειες του τελευταίου χρόνου για αναβάθμιση και ψηφιοποίηση σειράς παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες του εξωτερικού.
Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης την επέκταση της υπηρεσίας στα Γενικά Προξενεία Βοστώνης, Κωνσταντινούπολης και Ντύσσελντορφ, αλλά και στο Προξενείο της Πέρθης. Συνεχίζουμε την αδιάκοπη προσπάθειά για να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για ενίσχυση των δεσμών των απανταχού Ελλήνων με την Μητέρα Πατρίδα. Αποδεικνύουμε με πράξεις ότι είμαστε δίπλα τους!

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο