Γνωρίζουμε καλά την εικόνα του Βαν Γκογκ μέσα από τις 36 αυτοπροσωπογραφίες που μας άφησε. Οι απεικονίσεις όμως του ζωγράφου από άλλους καλλιτέχνες είναι πολύ σπάνιες.

Σε αυτές έρχεται να προστεθεί τώρα μία από τα χέρια του φίλου του και εραστή της νυχτερινής ζωής της Μονμάρτρης, Τουλούζ Λοτρέκ. Το εν λόγω σχέδιο βρίσκεται στη συλλογή του Μουσείου Τέχνης της Χιροσίμα.

Ο Βαν Γκογκ είναι η μικρή μορφή στο πίσω μέρος, ακριβώς στα αριστερά της κολόνας. Έχει γενειάδα και μουστάκι ενώ μια τούφα μαλλιών αγγίζει στο μέτωπό του. Παρόλο που έχουμε συνηθίσει να τον βλέπουμε ντυμένο πιο απλά, εδώ εμφανίζεται κομψός με γραβάτα και καπέλο.


Η μορφή στο σκίτσο του Τουλούζ Λοτρέκ είναι πιθανότατα ο Βαν Γκογκ. 

Την ανακάλυψη ότι η φιγούρα σε αυτήν σκηνή από παρισινό καμπαρέ είναι πιθανότατα ο Βαν Γκογκ έκανε πρόσφατα ο ερευνητής του Μουσείου Βαν Γκογκ, Λούις βαν Τίλμποργκ.

Το σκίτσο του Τουλούζ Λοτρέκ αναπαριστά μια σκηνή στο καμπαρέ Le Mirliton, που βρίσκεται χαμηλά στην Μονμάρτρη, το οποίο έτρεχε ο δημοφιλής τραγουδιστής της εποχής Aristide Bruant.

Η παρουσία του Van Gogh υποδηλώνει πως ήταν τακτικός πελάτης στο καμπαρέ Bruant. Ξέρουμε άλλωστε πως απολάμβανε τη νυχτερινή ζωή και έπινε αρκετά όσο ζούσε στο Παρίσι. Ο Paul Signac, ένας άλλος φίλος καλλιτέχνη, γράφει πως μετά τη δουλειά «το αψέντι και το μπράντι διαδέχονταν το ένα το άλλο με ταχύτητα».


Πορτρέτο του Βαν Γκογκ από τπν φίλο του, Αντί ντε Τουλούζ Λοτρέκ (1887). 

Ακριβώς κάτω από τον Βαν Γκογκ στο σχέδιο βρίσκεται ο ίδιος ο Τουλούζ Λοτρέκ, σχεδόν κρυμμένος λόγω του ύψους του, φορώντας ένα στρογγυλό καπέλο.

Η υπογραφή του Λοτρέκ εμφανίζεται στην άκρη του πάγκου στο κάτω μέρος του σχεδίου. Γράφει «Treclau» αντιστρέφοντας τις συλλαβές του ονόματός του.