Η VW Ολλανδίας αναδημιουργεί το εμβληματικό πολύχρωμο Polo της δεκαετίας του ’90 που προέκυψε χωρίς να έχει ουσιαστικά προγραμματιστεί και άφησε εποχή.

Το VW Polo Harlequin πρωτοεμφανίστηκε το 1995 αξιώνοντας δικαίως τον τίτλο του πιο πολύχρωμου VW που είχε υπάρξει και θα… υπήρχε ποτέ στην γκάμα της γερμανικής φίρμας τουλάχιστον μέχρι σήμερα μιας και η VW Ολλανδίας αποφάσισε να επαναλάβει το εγχείρημα δημιουργώντας μια νέα έκδοση με βάση την τρέχουσα γενιά του γερμανικού supermini.

Για την ιστορία, το αρχέτυπο Polo Harlequin το οποίο βασιζόταν στην τρίτη γενιά του μοντέλου, δεν προοριζόταν ποτέ να περάσει στην παραγωγή ωστόσο η αποδοχή της οποία έτυχε το αξίωσε τελικά με τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό παραγωγής των 3.800 μονάδων.

Ο λόγος ωστόσο που αρχικά δημιουργήθηκε ήταν για την διευκόλυνση των πελατών της VW να προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν κάτι σαν εσωτερικός κώδικας που θα έκανε ευκολότερη τη διαδικασία των παραγγελιών.

Έτσι το μπλε χρώμα αντιστοιχούσε στον κινητήρα, το κίτρινο στο επίπεδο εξοπλισμού, το κόκκινο στα extra και το πράσινο στις χρωματικές επιλογές. Παράλληλα με τη δημιουργία του κώδικα η VW κατασκεύασε περίπου 20 Polo για λόγους προώθησης.

Κάπως έτσι συνέβη το… ανεπανόρθωτο καθώς όταν ορισμένοι από τους γερμανούς κυρίως πελάτες της VW έβλεπαν το πολύχρωμο αποτέλεσμα επέμεναν το αυτοκίνητο που θα αγοράσουν να διαμορφωθεί αντιστοίχως. Η VW έλαβε το αίτημα σοβαρά υπόψη και αρχικά κατασκεύασε 1.000 τετράχρωμα Polo στα οποία πρόσθεσε το ταιριαστό προσωνύμιο Αρλεκίνος από την εξίσου πολύχρωμη φιγούρα της Commedia dell’ Arte.

Η κατασκευή των πολύχρωμων Polo δεν ήταν τόσο απλή όσο υποθέτει κανείς καθώς ουσιαστικά η VW παρήγαγε τέσσερα διαφορετικού χρώματος αυτοκίνητα τα οποία συναρμολογούσε «ανακατεμένα» προκειμένου να προκύψει ένα πολύχρωμο Polo.

Έτσι,  ουσιαστικά ο Αρλεκίνος ήταν διαθέσιμος σε τέσσερις διαφορετικούς συνδυασμούς  με τους τελικούς αποδέκτες να μην γνωρίζουν ποτέ εκ των προτέρων ποιο τμήμα θα έχει ποιο χρώμα. Ως συμπλήρωμα η VW έσπευσε να επενδύσει το τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων με φωτεινό μπλε χρώμα. Το εξοπλιστικό παλμαρέ συμπλήρωνε ηχοσύστημα της Blaupunkt καθώς και αριθμημένο πιστοποιητικό γνησιότητας.

Ο αρλεκίνος δεν πωλήθηκε ποτέ επισήμως στην Ολλανδία, ωστόσο λόγω της γειτνίασης με τη Γερμανία ορισμένα αντίτυπα πέρασαν τα σύνορα. Σε ό,τι αφορά την νέα του ενσάρκωση, πρόκειται για one-off έκδοση ωστόσο ίσως υπάρξουν και πάλι αρκετά επίμονοι πελάτες προκειμένου η VW να αλλάξει γνώμη ή και να καθιερώσει τον πληθωρικό χρωματικό συνδυασμό.

Εξάλλου, το Polo δεν ήταν το μοναδικό μοντέλο που αξιώθηκε την φορεσιά του αρλεκίνου μιας και η δημοτικότητα της ιδέας οδήγησε την VW να δημιουργήσει εν έτει 1996, 264 ανάλογης πολυχρωμίας αντίτυπα του Golf τα οποία διοχετεύθηκαν στην αγορά των ΗΠΑ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr