Η αποκάλυψη του αγωνιστικού GR010 Hybrid με το οποίο η Toyota θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, δίνει μια πρόγευση από το νόμιμο για το δρόμο supercar που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες και το οποίο θα μοιραστεί τα ίδια χαρακτηριστικά με το υβριδικό αγωνιστικό μοντέλο.

H Τoyota  αποκάλυψε το αγωνιστικό μοντέλο με το οποίο θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής για το 2021 και το οποίο, όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η ιαπωνική φίρμα, θα αξιωθεί και μιας road-legal εκδοχής η οποία θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη και θα αποτελέσει την κορωνίδα της γκάμας των Ιαπώνων.

Αν και δεν είναι γνωστό κατά πόσο το GR Super Sport, θα τηρήσει ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με το αγωνιστικό alter ego του, το GR010 έχει όλα τα συστατικά για να αυξήσει την προσμονή για το νόμιμο για το δρόμο ιαπωνικό supercar.

Ειδικότερα το GR010, συνδυάζει την παρουσία ενός V6 3,5 λίτρων, ισχύος 680 ίππων το οποίο κινεί τον μπροστινό άξονα με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 272 ίππων που αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών.

Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς το κινητήριο σύνολο συμπληρώνουν μια σειρά αντιστοίχως εντυπωσιακών χαρακτηριστικών σε ό,τι αφορά το πλαίσιο στα οποία περιλαμβάνονται κεντρικό μηχανικό διαφορικό, ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και αγωνιστικού τύπου αμορτισέρ καθώς και ένα σετ carbon κεραμικών δισκόφρενων.

Παρά τη γενναιόδωρη ισχύ που προσφέρει το υβριδικό σύνολο, οι κανονισμοί του πρωταθλήματος της FIA επιβάλλουν πλαφόν 680 ίππων κάτι που έχει επιτευχθεί με την ανάλογη χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου κινητήρα ο οποίος περιορίζει την απόδοση ισχύος από το βενζινοκινητήρα ούτως ώστε να επικουρείται από το ηλεκτρικό μοτέρ ενώ όταν εξαντληθεί ενέργεια των μπαταριών που τροφοδοτούν το τελευταίο, του επιτρέπει να λειτουργεί εν πλήρει ισχύ.

Βάσει των ίδιων κανονισμών, το αγωνιστικό πρωτότυπο του Le Mans είναι και κατά 162 κιλά βαρύτερο από τον προκάτοχό του. Παράλληλα με το μεγαλύτερο βάρος και την κατά 32% μικρότερη ισχύ από το GR010 είναι και μεγαλύτερο σε μέγεθος υπερβαίνοντας τα μεγέθη του προηγούμενου αντίστοιχου πρωτότυπου κατά 25 εκ. κατά μήκος, 10 εκ. κατά πλάτος και κατά μήκος. Με αυτά δεδομένα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Toyota το GR010 αναμένεται να είναι και κατά περίπου 10 δευτερόλεπτα βραδύτερο ανά γύρο.

Πλην των παραπάνω διαφορών σε σχέση με το προηγούμενο αντίστοιχο πρωτότυπο το GR010 φέρει ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα και μόλις ένα ρυθμιζόμενο αεροδυναμικό βοήθημα (την πτέρυγα πίσω)  βάσει των νέων κανονισμών ως εκ τούτου θα πρέπει ουσιαστικά να αγωνιστεί με την ίδια περίπου διαμόρφωση ανεξαρτήτως των απαιτήσεων της κάθε πίστας σε όρους κάθετης δύναμης.

Όπως και να έχει, η Toyota ευελπιστεί το νέο της υβριδικό αγωνιστικό να συνεχίσει την επιτυχή πορεία του TS050 LMP1. Το πρωτάθλημα αναμένεται να ξεκινήσει τον προσεχή Μάρτιο και βάσει όσων έχουν ανακοινωθεί η Toyota θα διατηρήσει το ίδιο ρόστερ με τους Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi στο cockpit του αγωνιστικού με το Νο7 και τους Kajuki Nakajima, Brendon Hartley και Sebastien Buemi σε αυτό με το Νο8.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr