Η γαλλική φίρμα αναβιώνει ένα από τα πλέον εμβληματικά της μοντέλα παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο πρωτότυπο με σαφείς ρετρό επιρροές αλλά και εξίσου σαφή μελλοντική διάσταση καθώς το Renault 5 Prototype θα αποτελέσει το επίκεντρο των νέων ηλεκτρικών σχεδίων της Renault και της εξέλιξης επτά αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλων έως το 2025.

Σε ό,τι αφορά τον θρυλικό 5άρι ως έκδοση παραγωγής, θα επιχειρήσει να λειτουργήσει ως αντίπαλο δέος σε μοντέλα όπως το Honda e και το MINI Electric δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο lifestyle, αλλά όπως σημείωσε ο επικεφαλής της Renault, Luca de Meo και στην προσιτότητα.

Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί διευκρινίσεις για τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει η Renault, σύμφωνα με πληροφορίες μετά το Renault 5 θα ακολουθήσει και το Renault 4 σε μια εξίσου μεταρετρό εκδοχή η οποία θα αποτελέσει μια πιο προσιτή αλλά και πιο πρακτική εναλλακτική έναντι του 5.

Η επιστροφή του Renault 5 δεν ήταν κάτι που σχεδιαζόταν από καιρό αλλά όπως είπε ο επικεφαλής της γαλλικής φίρμας Luca de Meo «πρόκειται για ένα project που δεν ήταν προσχεδιασμένο, αλλά για κάτι πηγαίο που προέρχεται από την “ψυχή” μιας εταιρείας. Είναι ένα από τα cult προϊόντα με τα οποία οι σχεδιαστές και όχι μόνο λατρεύουν να “παίζουν”. Πρόκειται για κάτι που δημιουργήσαμε μαζί τους τελευταίους έξι μήνες. Ήμασταν γρήγοροι και αποφασιστικοί και πλέον βρίσκεται στο προϊοντικό μας σχεδιασμό. Επιπλέον θα είναι διαθέσιμο νωρίτερα από το 2025».

Όπως είναι προφανές η νέα ενσάρκωση του Renault 5 τιμά την παράδοση υιοθετώντας μια ανάλογη σιλουέτα η οποία διανθίζεται με εκσυγχρονισμένα στοιχεία όπως αποκαλύπτει μια ματιά στα φωτιστικά σώματα, το καπό και τα πίσω στοιχεία. Για την ιστορία, τη σχεδίασή του υπογράφει ο Gilles Vidal, πρόσφατη μεταγραφή της Renault από τον όμιλο PSA όπου είχε σχεδιάσει το εξίσου εντυπωσιακό και ρετρό Peugeot E-Legend.

«Ο σχεδιασμός του Renault 5 Prototype βασίζεται στο R5, ένα cult μοντέλο με ξεχωριστή θέση στην ιστορία της Renault. To συγκεκριμένο πρωτότυπο συνδυάζει το παρελθόν, όντας όμως ένα αυτοκίνητο απολύτως σύγχρονο με αστικές προδιαγραφές, ηλεκτροκίνηση και απολύτως ελκυστικό», υπογράμμισε ο G. Vidal.

Επίσης, σε συμφωνία με το νέο του προσανατολισμό το πρωτότυπο βρίσκει νέες χρήσεις για ορισμένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του προπάτορά του όπως η εισαγωγή αέρα στο καπό η οποία μετατρέπεται σε θύρα φόρτισης και τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φώτα ομίχλης που αναλαμβάνουν τον ρόλο των φωτιστικών σωμάτων ημέρας. Την εικόνα συμπληρώνουν οι διογκωμένοι θόλοι οι οποίοι σχεδιάστηκαν για να παραπέμπουν στις εκδόσεις Turbo I και ΙΙ του αρχέτυπου 5 ενώ για ευνόητους λόγους χρηστικότητας το αναγεννημένο 5 θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο.

Προς το παρόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί εικόνες από το εσωτερικό του, ωστόσο αναμένεται να ακολουθήσει μια μινιμαλιστική όσο ψηφιακά ενημερωμένη σχεδίαση.

Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η ίδια αρχιτεκτονική που φιλοξενεί και το Zoe αν και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του δεν έχουν δημοσιοποιηθεί. Σε κάθε περίπτωση, υπενθυμίζεται ότι το Zoe εφοδιάζεται με μπαταρία 52 kWh η οποία του εξασφαλίζει αυτονομία έως και 400 χλμ. και προσφέρεται σε δύο εκδοχές ισχύος 108 και 135 ίππων.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο