Φωτογραφίες: Automedia

Kάθε άλλο παρά μυστικό αποτελεί η εξέλιξη μιας νέας έκδοσης αμαξώματος του Enyaq η οποία χάρη σε μια σειρά λήψεων του φωτογραφικού φακού προσφέρει γενναιόδωρα την καλύτερη μέχρι στιγμής θέαση των δυναμικών όσο και γοητευτικών μεταλλικών επιφανειών της.

Ο λόγος φυσικά για την coupe SUV λογικής έκδοση αμαξώματος του μοντέλου η οποία βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες δοκιμές εξέλιξης που αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2021.

Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά και όπως προκύπτει από τα φωτογραφικά τεκμήρια το Enyaq Coupe δεν παραλλάζει το μπροστινό τμήμα του που παραμένει πανομοιότυπο με την ήδη γνωστή έκδοση του. Αντιθέτως, από τη δεύτερη κολώνα και πίσω όλα αλλάζουν με κυρίαρχη τη διαφορετική χάραξη της οροφής που συμπαρασύρει την σχεδίαση των θυρών και της πέμπτης θύρας μετουσιώνοντας στην πράξη όσα είχε υποσχεθεί το Skoda Vision iV Concept, το coupe SUV πρωτότυπο που ανέλαβε να προπέμψει το Enyaq.

Παρά τη διαφορετική σχεδίαση, το Enyaq Coupe θα μιμηθεί μέχρι κεραίας τα τεχνικά  χαρακτηριστικά της ήδη γνωστής έκδοσής του, προσφέροντας πέντε επίπεδα ισχύος από  148 έως 306 ίππους σε δικίνητες και τετρακίνητες διαμορφώσεις καθώς και αυτονομία από 340 χλμ. έως 510 χλμ. αναλόγως την έκδοση.

Ομοίως θα ισχύσει και για την φόρτιση των μπαταριών των 55, 62 και 82 kWh οι οποίες θα προσφέρουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε ταχυφορτιστές 100 kW (62 KWh) ή ακόμα και 125 kWh (μπαταρία 82 kWh). Αξίζει να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία των 82 kWh θα απαιτεί περίπου έξι ώρες σε wallbox 7 KW.

Aντιστοίχως το Enyaq Coupe θα διαθέτει ένα εξίσου ψηφιακό ενσυνείδητο εσωτερικό με κυρίαρχη την οθόνη των 13 ιντσών για το σύστημα infotainment η οποία θα συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων και χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό.

Επίσης ανάλογες επιλογές αναμένονται και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό που θα προσφέρει εξίσου προσεγμένα στοιχεία ήδη από τη βασική έκδοση που υπενθυμίζεται, διαθέτει, επενδύσεις από τεχνόδερμα, λεπτομέρειες από brushed αλουμίνιο, πολυχρηστικό τιμόνι, αισθητήρες στάθμευσης και ατμοσφαιρικό φωτισμό.

Εκεί που αναμένεται να υπάρξει διαφορά είναι στον χώρο αποσκευών ο οποίος εξαιτίας της νέας χάραξης στην οροφή θα είναι μικρότερος σε σχέση με τα 585 λίτρα της μέχρι σήμερα γνωστής έκδοσης αν και η Skoda δεδομένα θα κάνει ότι μπορεί για να μην αλλοιώσει τις χωροταξικές αρετές με τις οποίες έχει συνυφανθεί.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο