Η νέα γενιά του Nissan Qashqai βρίσκεται υπό εξέλιξη και όπως έχει ήδη ανακοινωθεί θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2021 με την προοπτική να διατεθεί στην Ευρώπη από το προσεχές καλοκαίρι, εντάσσοντας για πρώτη φορά στις επιλογές του την υβριδική τεχνολογία.  Μέχρι τότε η Nissan κρατά ζωντανό το δεδομένο ενδιαφέρον για τη νέα γενιά του δημοφιλούς της μοντέλου που στην πρώτη γενιά άλλαξε τον χάρτη της αυτοκίνησης, δίνοντας στη δημοσιότητα μια σειρά εικόνων από τις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιούνται στο Bedfordshire της Μεγ. Βρετανίας όπου βρίσκεται το ευρωπαϊκό κέντρο εξέλιξης της ιαπωνικής φίρμας.

Οι εικόνες, αν και καμουφλαρισμένες αφήνουν να διαφανεί η αισθητική η οποία απηχεί τo Juke και το νέο X-Trail που έχει ήδη εμφανιστεί ως Rogue στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, προδιαγράφοντας σημαντικές αλλαγές για την εξωτερική εμφάνιση του Qashqai.

Ειδικότερα, το Qashqai αναμένεται να υιοθετήσει ένα δυναμικότερο χαρακτήρα με έμπνευση την σχεδιαστική γραμμή του νεότερου Juke αλλά και το πρωτότυπο IMQ Concept που παρουσιάστηκε το 2019 στην έκθεση της Γενεύης.

Σε ό,τι αφορά τις αναλογίες και τα μεγέθη το Qashqai δεν πρόκειται να μεταβάλλει ριζικά τις εξωτερικές αναλογίες του σε σχέση με τη δεύτερη γενιά του διαθέτοντας ωστόσο, ένα μεγαλύτερο κατά 2,0 εκ. μεταξόνιο το οποίο αναμένεται να εξασφαλίσει περισσότερη άνεση στους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος. Επίσης το νέο Qashqai θα έχει και αυξημένο ύψος στοιχεία που υπόσχονται να εξασφαλίσουν και μεγαλύτερο χωρητικότητα στο πορτ μπαγκάζ.

Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η αρχιτεκτονική DMF-C η οποία αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης της Συμμαχίας Renault-Nissan. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική η οποία αποτελεί εξελιγμένη εκδοχή του της τρέχουσας αρχιτεκτονικής του Qashqai αξιοποιεί περισσότερο χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζοντας κατά 41% περισσότερη ακαμψία σε σχέση με το παρελθόν ενώ είναι και ελαφρύτερη. Σύμφωνα με την Nissan η μετάβαση στη νέα πλατφόρμα εκτός από περισσότερη άνεση και ασφάλεια, θα εξασφαλίσει και βελτιωμένα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Υπό το ίδιο σκεπτικό η ανάρτηση του νέου Qashqai θα αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και πίσω σε συνδυασμό με μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων για τον πίσω άξονα η οποία αντικαθιστά τον ημιάκαμπτο της προηγούμενης γενιάς.  Αναβαθμισμένο θα είναι και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο υπόσχεται υψηλότερη απόκριση και καλύτερη πληροφόρηση για τον οδηγό. Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου θα εφοδιάζονται με τροχούς 20 ιντσών.

Ακόμα μεγαλύτερες θα είναι οι αλλαγές κάτω από το καπό του Qashqai το οποίο στη νέα γενιά του θα εγκαταλείψει τα diesel μοτέρ προς όφελος της υβριδικής τεχνολογίας. Έτσι η γκάμα της νέας γενιάς του μοντέλου θα απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων σε δύο διαφορετικές εκδοχές ισχύος και συνδυαστικά με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ενώ θα υπάρξει και μια νέα υβριδική έκδοση.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι ήπιας υβριδικής τεχνολογίας κινητήρες αναμένεται να προσφέρουν ισχύ από 139 έως 155 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό είτε με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο CVT αναμένεται να αποτελεί de facto επιλογή για τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Σε ό,τι αφορά την υβριδική έκδοση e-Power, αν και προς το παρόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί επίσημα στοιχεία, η συνδυαστική ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 185 ίππους. Επίσης όπως είναι γνωστό θα ακολουθηθεί μια λογική η οποία θα δίνει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης το ρόλο γεννήτριας, τροφοδοτώντας με ενέργεια τις μπαταρίες που με τη σειρά τους θα κινούν το ηλεκτρικό μοτέρ. Η Nissan έχει αποκλείσει την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης την οποία θεωρεί «αχρείαστη» με δεδομένη και την παρουσία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ariya στην γκάμα της.

Σε επίπεδο τεχνολογίας, το Qashqai θα υιοθετήσει ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η Nissan στο πεδίο της ημιαυτόνομης οδήγησης. Το ProPilot θα μπορεί να αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης και την επιτάχυνση και συνδυαστικά με δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και τις κάμερες θα μπορεί να επιβραδύνει ή να επιταχύνει το αυτοκίνητο, ακολουθώντας την χάραξη αλλά και βάσει της οδικής σήμανσης. Επίσης στα νέα συστήματα  συγκαταλέγεται και μια νέα λειτουργία ασφαλείας η οποία παρεμβαίνει στο τιμόνι, εφόσον τα συστήματα επιτήρησης διαπιστώσουν ότι ο οδηγός πρόκειται να προβεί σε λανθασμένο ελιγμό-στροφή η οποία μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο