Η Aston Martin δημιούργησε προσφάτως μια σειρά από ακριβείς ρέπλικες της θρυλικής κινηματογραφικής DB5 που πρωταγωνιστούσε στο πλευρό του James Bond στο Χρυσοδάκτυλο, σκορπίζοντας ρίγη χαράς στους συλλέκτες του είδους αλλά και δίνοντας μια ιδιότυπη παράταση ζωής σε ένα από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της.

Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει αμφιβολία για το status της DB5, στην ιστορία της βρετανικής φίρμας, η τελευταία βρήκε μια νέα αφορμή να την επαναφέρει στο προσκήνιο, αυτή την φορά στοχεύοντας σε ένα πολύ διαφορετικό target group. Αναλυτικότερα, σε συνεργασία με την Little Car Company, η DB5 θα είναι πλέον διαθέσιμη και ως μια υπό κλίμακα ηλεκτροκίνητη εκδοχή της η οποία απευθύνεται σε μικρά ή… μεγαλύτερα παιδιά και φιλοδοξεί να κλέψει λίγη από τη δόξα της πρόσφατης όσο και αντίστοιχου προσανατολισμού Bugatti Baby II.

Σε ο,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας… έκδοσης της DB5,  έχει μήκος 3,0 μέτρων, βάρος 270 κιλών και διαθέτει μπαταρία που της δίνει τη δυνατότητα να διανύσει 32 χλμ. απόστασης. Αν και προφανώς η μικρή Aston δεν είναι προφανώς νόμιμη για το δρόμο υπάρχει η δυνατότητα αγοράς πολλαπλών μπαταριών και η αλλαγή τους όποτε η παραπάνω αυτονομία εξαντλείται και δεν υπάρχει  χρόνος για επαναφόρτιση.

Εκτός από περισσότερες μπαταρίες, οι ιδιοκτήτες της θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν επίσης μια σειρά από extra, στα οποία συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, σετ αποσκευών στα μέτρα της DB5, κάλυμμα, εργαλεία και κατά παραγγελία πινακίδες «κυκλοφορίας».

Οι μπαταρίες τροφοδοτούν ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 5,7 kW (περίπου 7 ίππων) το οποίο εξασφαλίζει στην μικρή και cabrio DB5 μέγιστη ταχύτητα 50 χλμ. Παράλληλα, εφόσον η DB5 εκπληρώσει το σκοπό της ως παιχνιδιού, διατίθεται και τηλεχειρισμός ο οποίος μπορεί να διακόψει τη λειτουργία από απόσταση έως και 30 μέτρων.

Σημειώνεται επίσης ότι υπό κλίμακα αναπαραγωγή της DB5 βασίζεται στα σχέδια του αρχέτυπου μοντέλου του 1963, διαθέτοντας μεταξύ άλλων ανάλογου σχεδιασμού πλαίσιο από αλουμίνιο, διπλά ψαλίδια για την ανάρτηση του μπροστινού άξονα και ημιάκαμπτο άξονα με ράβδο Panhard στον πίσω. Εξίσου πιστή είναι και η αναπαραγωγή του εσωτερικού που διαθέτει ξύλινο τιμόνι και τα χαρακτηριστικά αναλογικά όργανα της γνώριμης DB5 στα οποία έχουν γίνει κάποιες μετατροπές λόγω ηλεκτρικού προσανατολισμού.

To μόνο μειονέκτημα που θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς έγκειται στην μάλλον τσουχτερή τιμή της η οποία ξεκινά από τις 42.000 στερλίνες (περίπου 47.000 ευρώ) αν και σίγουρα αποτελεί ό,τι πιο προσιτό υπάρχει σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο απόκτησης μιας DB5.

Γράψτε το σχόλιό σας