Υψηλή ραπτική σε μινιατούρες με την υπογραφή Dior
Οι 37 μικροσκοπικές κούκλες βιτρίνας θα σταλούν στους σημαντικότερους πελάτες του γαλλικού οίκου Dior σε ολόκληρο τον κόσμο
Ο γαλλικός οίκος μόδας Christian Dior άλλαξε άρδην την παραδοσιακή επίδειξη μόδας στην πασαρέλα, παρουσιάζοντας τα νέα του σχέδια σε κούκλες μινιατούρες, μια ανατροπή που επέφερε η πανδημία του νέου κοροναϊού.
Οι μεγάλοι σχεδιαστές σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, πρέπει να αποκαλύψουν τις συλλογές τους διαδικτυακά και μέσω βίντεο, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι, αφού οι επιδείξεις σε ολόκληρο τον κόσμο ακυρώθηκαν, εξαιτίας της κρίσης Covid-19.
Οι εντυπωσιακές τουαλέτες του Dior, με έμπνευση από καλλιτέχνιδες, εκπροσώπους του σουρεαλισμού, όπως τη φωτογράφο Λι Μίλερ, προσαρμόστηκαν σε 37 μικροσκοπικές κούκλες βιτρίνας, οι οποίες κατόπιν θα σταλούν στους σημαντικότερους πελάτες του οίκου σε ολόκληρο τον κόσμο, προκειμένου να παρουσιαστούν στο κοινό μέσω της ευφάνταστης ταινίας που γύρισε ο σκηνοθέτης του Gomorrah Ματέο Γκαρόνε.
«Κάναμε αυτό το project σε μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή της ζωής μας», δήλωσε η σχεδιάστρια Μαρία Γκράτσια Κιούρι, η οποία ξεκίνησε να εργάζεται για το σόου όταν βρισκόταν ακόμη υπό καραντίνα στη Ρώμη.
Οι μινιατούρες, που θα ταξιδέψουν σε κάθε γωνιά του κόσμου, αναβιώνουν μια παράδοση που ακολουθούσαν οι γαλλικοί οίκοι μόδας κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, σε μια προσπάθεια να κρατήσουν «ζωντανές» τις συλλογές τους, με στόχο να φθάσουν τελικά στους πελάτες.
Σύμφωνα με την Κιούρι, ο Dior επιδιώκει να στείλει το μήνυμα ότι «η παράδοση παραμένει ζωντανή» στο Παρίσι. «Είναι μια διαφορετική εμπειρία. Όμως, νομίζω ότι είναι μια όμορφη εμπειρία», τόνισε η Κιούρι.
- Μαρία Σολωμού: «Θα ήθελα να έχω σχέση με την Αντζελίνα Τζολί, θα τα βρίσκαμε»
- Το πρωτάθλημα περνάει από την… Τούμπα
- Σταθεροποίηση των τιμολογίων ρεύματος αναμένεται τον Μάιο
- Λέσβος: Τροχαίο με δύο Ι.Χ και την παράσυρση δύο πεζών
- Πάσχα 2024: Ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα σήμερα – Ποιο το ωράριο για την Μεγάλη Εβδομάδα
- Ο «Γολγοθάς» της Άστον Βίλα και ο Ολυμπιακός