Κάθε νέα γενιά S-Class αποτελεί ορόσημο για την κατηγορία της και όπως δείχνουν ορισμένα από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα η επικείμενη νέα εκδοχή της ναυαρχίδας της Mercedes-Benz δεν πρόκειται να αποτελέσει εξαίρεση.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η νέα S-Class θα αξιοποιήσει μια νέα και πιο σοφιστικέ εκδοχή του συστήματος Active Body Control το οποίο ελέγχει αυτόματα τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ και των αναρτήσεων αναλόγως τη διαδρομή, την ταχύτητα και την ποιότητα του οδοστρώματος.

Η νέα εκδοχή του συστήματος θα επωφεληθεί από ένα νέο σετ ρυθμιζόμενων αμορτισέρ ο βαθμός απόσβεσης των οποίων θα αναπροσαρμόζεται συνεχώς χάρη στην παρουσία 20 αισθητήρων περιμετρικά του αυτοκινήτου οι οποίοι θα τροφοδοτούν με δεδομένα πέντε πολυπύρηνους επεξεργαστές, που σε συνάρτηση με το οδηγικό στυλ θα προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του πλαισίου. Για την ιστορία οι επεξεργαστές μπορούν να αξιολογούν στοιχεία με ρυθμό 1.000/δευτερόλεπτο.

Ως αποτέλεσμα, η ανάρτηση της νέας S-Class θα είναι σε θέση να προσαρμοστεί σε κλάσματα σε οποιαδήποτε συνθήκη αναλόγως και την επιλογή του οδηγού στα προγράμματα οδήγησης. Έτσι για παράδειγμα, μια από τις επιλογές θα είναι το πρόγραμμα Curve το οποίο θα αναπροσαρμόζει τα αμορτισέρ μειώνοντας τις αντίρροπες δυνάμεις που αναπτύσσονται όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει, προς όφελος της άνεσης αλλά και της δυναμικής οδήγησης.

Το παραπάνω σύστημα δεν θα εστιάζει ωστόσο αποκλειστικά στον παράγοντα άνεση καθώς συμβάλλει ενεργά και στην ασφάλεια. Ειδικότερα, αν οι αισθητήρες που είναι υπεύθυνοι για την επιτήρηση της μορφολογίας του εδάφους και του οδοστρώματος εντοπίσουν ενδεχόμενο πλευρικής σύγκρουσης , σε συνεργασία με τα υπόλοιπα συστήματα με τα οποία συνεργάζονται αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος στο μέγιστο, προκειμένου, εφόσον συντελεστεί η πρόσκρουση, να πληγούν τα κατώτερα πλευρικά και πιο ανθεκτικά τμήματα του αυτοκινήτου και να προφυλαχθούν περισσότερο οι επιβαίνοντες.

Μένοντας στον τομέα της ασφάλειας, η νέα S-Class θα διαθέτει επίσης κεντρικό αερόσακο, ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό ο οποίος, αποσκοπεί, σε ενδεχόμενο πλευρικής σύγκρουσης να αποσοβήσει τυχόν τραυματισμούς μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Στο παλμαρέ της νέας S-Class θα συμπεριλαμβάνεται επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο αναμένεται να μειώσει τον κύκλο στροφής κατ΄επέκταση την ευελιξία τoυ μοντέλου. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η τετραδιεύθυνση θα προσφέρει τη δυνατότητα δύο διαμορφώσεων, 4,5 και 10 μοιρών σε ό,τι αφορά την γωνία των πίσω τροχών.

Φυσικά, πλην των παραπάνω η νέα S-Class θα επωφεληθεί από την τελευταία λέξη των συστημάτων ασφάλειας, υποβοήθησης και άνεσης της Mercedes-Benz συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων, συστήματος επιτήρησης για τις τυφλές γωνίες, ενεργό σύστημα υποβοήθησης τιμονιού για την αποτροπή συγκρούσεων, ενεργό σύστημα στάθμευσης το οποίο επωφελείται από 12 νέους υπερηχητικούς αισθητήρες, σύστημα αυτόνομης πέδησης το οποίο θα φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε ενδεχόμενο κίνδυνο και κατά την οπισθοπορεία καθώς και νέα μενού και interface σε για τη νεότερη εκδοχή του ευφυούς ευφυές συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX.

Γράψτε το σχόλιό σας