Αν και με μια ορισμένη καθυστέρηση λόγω Covid-19 η Maserati συνεχίζει την εξέλιξη του νέους της supercar ΜC20 το οποίο θα παρουσιαστεί στις 9 Σεπτεμβρίου, επωφελούμενο από έναν νέο V6 κινητήρα 3,0 λίτρων για τον οποίο η ιταλική φίρμα δημοσιοποίησε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του.

Σύμφωνα με τις συστάσεις ο νέος διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας  θα έχει απόδοση 630 ίππων και 730 Nm ροπής η οποία θα είναι πλήρως διαθέσιμη στις 7.500 σ.α.λ. ενώ το όριο στροφών οριοθετείται στις 8.000 σ.α.λ.

Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και την προστασία του συστήματος ανάφλεξης, η Maserati έχει αξιοποιήσει την τεχνολογία Twin Spark Ignition η οποία χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά μοντέλα της Alfa Romeo από τη δεκαετία του ’60 με πιο πρόσφατο παράδειγμα την δίλιτρη Alfa Romeo 156. O κινητήρας διαθέτει επίσης δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων καθώς και άλλες αγωνιστικές εφαρμογές όπως το ξηρό κάρτερ με εξωτερική αντλία λαδιού.

Ο λόγος συμπίεσης του κινητήρα είναι 11:1, μέγεθος αρκετά υψηλό για διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ενώ η διάταξη V σχεδιάστηκε με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών στα πρότυπα του V8 κινητήρα της Ferrari Roma.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η MC20 είναι η πρώτη αντίστοιχη απόπειρα της Maserati μετά τo MC12 του 2004 και θεωρείται από την φίρμα της Modena ως η «φυσική εξέλιξη» της Ferrari Enzo.

Πλην της αγωνιστικής τεχνολογίας και της ιστορίας που τη συνδέει με εξέχοντα τετράτροχα μέλη του ομίλου Fiat, αξίζει να σημειωθεί ότι η MC20 δεν θα επαναπαυθεί απλά στις βενζινοκίνητες δάφνες της ούσα διαθέσιμη, σε δεύτερο χρόνο, και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα αναλάβει να οδηγήσει την Maserati σε μια νέα εποχή αλλά και να αντιμετωπίσει προτάσεις όπως το Pininfarina Battista, η Lotus Evija ή ακόμα και το Tesla Roadster.

Ανεξαρτήτως της τεχνολογίας κινητήρων που θα αξιοποιήσει η Maserati για το νέο της supercar και σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, η ιταλική φίρμα, με αφορμή την πρόσφατη απώλεια του Sir Stirling Moss, δημοσιοποίησε ορισμένες καμουφλαρισμένες εικόνες του MC20 με φόντο την Maserati 250F που ο Βρετανός οδηγούσε για λογαριασμό της ιταλικής φίρμας στο πρωτάθλημα του 1957 το οποίο τελικά κέρδισε ο Juan Manuel Fangio επίσης με την 250F.

Από τα teaser προκύπτει η τυπική σιλουέτα ενός κεντρομήχανου sportscar και μια εμμονική προσέγγιση στην αεροδυναμική όπως προδίδουν ο αεροδυναμικός διαχύτης πίσω, το μπροστινό splitter και οι ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το MC20 μετά την αποκάλυψή του στις 9 Σεπτεμβρίου θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Viale Ciro Menotti στην Modena το οποίο προσφάτως βελτιώθηκε προκειμένου να μπορεί να υποδεχτεί την κατασκευή και αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Γράψτε το σχόλιό σας