Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Maserati MC20: Στην καρδιά του «κτήνους»

Maserati MC20: Στην καρδιά του «κτήνους»

Η ιταλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια ορισμένων από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα που θα εφοδιάσει το νέο της supercar το οποίο έχει πάρει εισιτήριο για το Σεπτέμβριο.

Αν και με μια ορισμένη καθυστέρηση λόγω Covid-19 η Maserati συνεχίζει την εξέλιξη του νέους της supercar ΜC20 το οποίο θα παρουσιαστεί στις 9 Σεπτεμβρίου, επωφελούμενο από έναν νέο V6 κινητήρα 3,0 λίτρων για τον οποίο η ιταλική φίρμα δημοσιοποίησε ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του.

Σύμφωνα με τις συστάσεις ο νέος διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας  θα έχει απόδοση 630 ίππων και 730 Nm ροπής η οποία θα είναι πλήρως διαθέσιμη στις 7.500 σ.α.λ. ενώ το όριο στροφών οριοθετείται στις 8.000 σ.α.λ.

Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και την προστασία του συστήματος ανάφλεξης, η Maserati έχει αξιοποιήσει την τεχνολογία Twin Spark Ignition η οποία χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά μοντέλα της Alfa Romeo από τη δεκαετία του ’60 με πιο πρόσφατο παράδειγμα την δίλιτρη Alfa Romeo 156. O κινητήρας διαθέτει επίσης δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων καθώς και άλλες αγωνιστικές εφαρμογές όπως το ξηρό κάρτερ με εξωτερική αντλία λαδιού.

Ο λόγος συμπίεσης του κινητήρα είναι 11:1, μέγεθος αρκετά υψηλό για διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ενώ η διάταξη V σχεδιάστηκε με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών στα πρότυπα του V8 κινητήρα της Ferrari Roma.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η MC20 είναι η πρώτη αντίστοιχη απόπειρα της Maserati μετά τo MC12 του 2004 και θεωρείται από την φίρμα της Modena ως η «φυσική εξέλιξη» της Ferrari Enzo.

Πλην της αγωνιστικής τεχνολογίας και της ιστορίας που τη συνδέει με εξέχοντα τετράτροχα μέλη του ομίλου Fiat, αξίζει να σημειωθεί ότι η MC20 δεν θα επαναπαυθεί απλά στις βενζινοκίνητες δάφνες της ούσα διαθέσιμη, σε δεύτερο χρόνο, και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα αναλάβει να οδηγήσει την Maserati σε μια νέα εποχή αλλά και να αντιμετωπίσει προτάσεις όπως το Pininfarina Battista, η Lotus Evija ή ακόμα και το Tesla Roadster.

Ανεξαρτήτως της τεχνολογίας κινητήρων που θα αξιοποιήσει η Maserati για το νέο της supercar και σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, η ιταλική φίρμα, με αφορμή την πρόσφατη απώλεια του Sir Stirling Moss, δημοσιοποίησε ορισμένες καμουφλαρισμένες εικόνες του MC20 με φόντο την Maserati 250F που ο Βρετανός οδηγούσε για λογαριασμό της ιταλικής φίρμας στο πρωτάθλημα του 1957 το οποίο τελικά κέρδισε ο Juan Manuel Fangio επίσης με την 250F.

Από τα teaser προκύπτει η τυπική σιλουέτα ενός κεντρομήχανου sportscar και μια εμμονική προσέγγιση στην αεροδυναμική όπως προδίδουν ο αεροδυναμικός διαχύτης πίσω, το μπροστινό splitter και οι ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το MC20 μετά την αποκάλυψή του στις 9 Σεπτεμβρίου θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Viale Ciro Menotti στην Modena το οποίο προσφάτως βελτιώθηκε προκειμένου να μπορεί να υποδεχτεί την κατασκευή και αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Only in

Δημήτρης Ψαθάς: Αίσχη και ντροπές της επταετίας

«Γινόντουσαν τέτοια πράματα;»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024