Αναστάτωση έχει προκληθεί αργά το βράδυ της Παρασκευής στους πελάτες της Alpha Bank, καθώς μεγάλος αριθμός συνδρομητών των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών δέχθηκε μηνύματα από την τράπεζα, χωρίς λόγο.

Επιπλέον, όσοι καταφέρνουν να δουν τους λογαριασμούς τους, διαπιστώνουν ότι υπάρχει μηδενικό ποσό!

Σε κάποιους πελάτες έφτασε μήνυμα με κωδικό μίας χρήσης, για την είσοδο στην υπηρεσία, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάποια σχετικό αίτημα, ενώ σε άλλους η ειδοποίηση ανέφερε ότι έχουν γίνει χρεώσεις στο λογαριασμό τους!

Επιπλέον, όσοι επιχειρούν να εισέλθουν στην υπηρεσία e-banking της τράπεζας από τον υπολογιστή τους, διαδικασία που προϋποθέτει την εισαγωγή κωδικού μίας χρήσης, δεν έχουν τη δυνατότητα, καθώς το απαραίτητο SMS δεν αποστέλλεται από την τράπεζα, παρ΄ ότι ζητείται.

Πρόβλημα υπήρχε πριν λίγο και στο mobile banking, στο οποίο η ταυτοποίηση γίνεται μέσω του κινητού τηλεφώνου, καθώς παρ΄ ότι είναι δυνατή η είσοδος στην υπηρεσία, οι καταθετικοί λογαριασμοί εμφανίζονταν μηδενικοί.

Η αναστάτωση στο πελατολόγιο της τράπεζας είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα το τηλεφωνικό κέντρο να έχει πέσει από τις χιλιάδες κλήσεις που δέχεται.

Σύμφωνα με τραπεζικές πηγές με γνώση του τρόπου λειτουργίας της ηλεκτρονικής τραπεζικής, οι πελάτες της τράπεζας δεν πρέπει να κάνουν το παραμικρό για την επίλυση του προβλήματος. Αυτό το έχουν αναλάβει οι αρμόδιες διευθύνσεις της Alpha Bank.

«Επιδρομή» στα ΑΤΜ

Κατόπιν των προβλημάτων αυτών, πολλοί έσπευσαν σε ΑΤΜ της τράπεζας προκειμένου να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους.

Προς το παρόν δεν έχει αναφερθεί πραγματικό πρόβλημα με τους λογαριασμούς.

Η ανακοίνωση της Τράπεζας

Η τράπεζα με αναρτήσεις της στο Twitter διευκρινίζει ότι υπάρχει τεχνικό θέμα στο σύστημα ενημέρωσης και πως δεν υφίσταται καμία επίθεση στα συστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών της τράπεζας.

Γράψτε το σχόλιό σας