«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», δήλωσε στη Gazzetta dello Sport, ο Τζόρτζιο Ρότσι, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος του συλλόγου.

Εκείνη την εποχή, η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακολούθους. Σήμερα, λαμβάνοντας υπόψη το Instagram, το Facebook, το YouTube και το Twitter, ο συνολικός αριθμός των ακολούθων πλησιάζει τα 100 εκατομμύρια.

Αυτήν τη στιγμή η Γιουβέντους είναι συνολικά στην 70η θέση σε ακολούθους, 10η όμως εάν μιλάμε για μάρκες και εταιρείες. Μπροστά της βρίσκονται μόνο το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria’s Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel

Γράψτε το σχόλιό σας