Από την επαφή μας με τους ανθρώπους που αγαπάμε, μέχρι τις πιο απλές καθημερινές μας συνήθειες, όπως τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, δεν υπήρξε πτυχή της ζωής μας που να μην ανατράπηκε από την εξάπλωση του κοροναϊού. Με τη χώρα μας να έχει καταφέρει τόσα πολλά στο πρώτο στάδιο της παγκόσμιας μάχης, πολίτες και επιχειρήσεις επιδιώκουμε να επιστρέψουμε σε μια κανονικότητα – έστω και αν χαρακτηρίζεται από υποσημειώσεις και αστερίσκους. Και προκειμένου να στεφθεί με επιτυχία και αυτή μας η προσπάθεια, είναι απαραίτητο οι εταιρείες τις οποίες επιλέγουμε για τις αγορές μας να λαμβάνουν όλα τα αναγκαία μέτρα – και ακόμη περισσότερα – ώστε να μας πείσουν ότι αξίζουν και πάλι την εμπιστοσύνη μας.

Το παράδειγμα της Lidl Ελλάς

Αν και δεν υπάρχει κλάδος ή άτομο που να μην οφείλει να επιδείξει αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, τα σούπερ μάρκετ ανήκουν στις επιχειρήσεις που θα πρέπει να δείξουν την μεγαλύτερη προσοχή προκειμένου να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, φροντίζοντας παράλληλα το κόστος των αυξημένων μέτρων προστασίας τους να μην επιβαρύνει τους πολίτες που ήδη έχουν υποστεί τα πλήγματα του lockdown.

Ανάμεσα στις επιχειρήσεις που κατάφεραν να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες ανάγκες ανήκει και η Lidl Ελλάς,η οποία πρόσθεσε επιπλέον κανόνες υγειονομικής προστασίας στους ήδη αυστηρούς υπάρχοντες, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια πελατών και εργαζομένων.

Ασφάλεια από το Άλφα ως το Ωμέγα

Η εταιρεία φροντίζει για την τήρηση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την παραγωγή και την αποθήκευση των προϊόντων μέχρι τη μεταφορά και την τοποθέτησή τους στα ράφια των καταστημάτων. Παράλληλα, διατηρεί τους συστηματικούς ελέγχους και τις αυστηρές τυποποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διασφάλιση της φρεσκάδας και τη διατήρηση της αλυσίδας ψύξης.

Η αξία της εμπιστοσύνης

Η εφαρμογή των νέων κανόνων γίνεται εφικτή χάρη στις σταθερές σχέσεις συνεργασίας που διατηρεί η Lidl Ελλάς με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές. Κατ’ αυτό τον τρόπο, και με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας επεξεργασίας τροφίμων και πρώτων υλών, η ανθρώπινη παρέμβαση και επαφή με τα τρόφιμα περιορίζεται στο ελάχιστο, ενώ ταυτόχρονα, προϊόντα όπως το κρέας και τα ψάρια συσκευάζονται σε τροποποιημένη και προστατευμένη ατμόσφαιρα που εγγυάται όχι μόνο την ασφάλεια, αλλά και την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους.

Ένα γνώριμο μοντέλο

Οι παραδοσιακά χαμηλές τιμές των προϊόντων της Lidl οφείλονταν ανέκαθεν στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου λειτουργίας της. Εν μέσω των δύσκολων συνθηκών που ζούμε, η εταιρεία εξακολουθεί να μετακυλύει αυτά τα οφέλη στους καταναλωτές, κρατώντας σταθερή την ποιότητα των προϊόντων της.

Προσφέροντας στην κοινωνία

Εκτός από την προστασία της υγείας εργαζόμενων και καταναλωτών, η Lidl Ελλάς επέδειξε κατά τη διάρκεια του lockdown οξυμένα αντανακλαστικά κοινωνικής αλληλεγγύης. Μέσα από μια σειρά από πρωτοβουλίες, η εταιρεία απάντησε έμπρακτα στις νέες, πρωτόγνωρες ανάγκες που προέκυψαν από την πανδημία.

Με το βλέμμα στραμμένο στους πολίτες

Μέσα από τη νέα της 360 καμπάνια με τίτλο «Σας κοιτάμε στα μάτια», η Lidl Ελλάς παρουσιάζει στους καταναλωτές τη λογική βάσει της οποίας κινήθηκε και κινείται για να διασφαλίσει τις αρχές της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της. Το βίντεο που προέκυψε ήταν αποτέλεσμα της δημιουργικής συνεργασίας της εταιρείας με τη διαφημιστική The Newtons Laboratory, της εταιρείας παραγωγής Filmiki Productions, αλλά και του ταλαντούχου σκηνοθέτη Γιώργου Ζαφείρη και του διευθυντή φωτογραφίας Ευθύμιου Μπακατάκη.

Μάθετε περισσότερα για τις δράσεις της Lidl Ελλάς για την αντιμετώπιση της πανδημίας εδώ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο