Μετά την αποκάλυψη της  ανανεωμένης εκδοχής της Σειράς 5 η οποία ήδη διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, η βαυαρική φίρμα συμπληρώνει το πάζλ βελτιώσεων της 5άρας, παρουσιάζοντας την αναβαθμισμένες εκδοχές των κορυφαίων παραλλλαγών της  με τα διακριτικά Μ5 και Μ5 Competition.

Υπό το ίδιο σκεπτικό της ανανεωμένης Σειράς 5, οι Μ5 και Μ5 Competition διαθέτουν ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, νέο αεροδυναμικό διαχύτη και ακόμα πιο «γραμμωμένο» καπό. Την επιθετική της όψη συμπληρώνει ένα νέου σχεδιασμού σετ φωτιστικών σωμάτων, με εξίσου νέα LED ημέρα τα οποία πλαισιώνουν την επίσης ανασχεδιασμένη γρίλια με τις πιο έντονες ακμές στο κέντρο της.

Αντιστοίχως, στο πίσω τμήμα κυριαρχούν τα νέας αισθητικής φωτιστικά σώματα, ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης, η ελαφρώς διαφοροποιημένη θύρα αποσκευών καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής. Οι αγοραστές της θα έχουν επίσης πρόσβαση σε μεγαλύτερη παλέτα χρωμάτων με τρεις νέες προσθήκες (Tanzanite Blue, Aventurine Red και Alvit Grey) τις οποίες μπορούν να συνδυάσουν με νέου σχεδιασμού τροχούς 20 ιντσών με διπλές ακτίνες.

Στο ίδιο μήκος με την ανανεωμένη 5άρα έχει ανανεωθεί και το εσωτερικό με τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της να επωφελούνται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ντσών με βελτιωμένα γραφικά  και μια μεγαλύτερη οθόνη αφής για τις λειτουργίες του infotainment. Στο βασικό εξοπλισμό της κορυφαίας έκδοσης ανήκουν τα σπορ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα καθώς και παμπριζ ειδικής επεξεργασίας για καλύτερη ηλιοπροστασία. Στις προαιρετικές επιλογές περιλαμβάνονται επίσης ηχοσύστημα Harman Kardon, head-up display και επενδύσεις από head-up display.

Φυσικά, οι προαιρετικές επιλογές δεν σταματούν εκεί καθώς οι αγοραστές της μπορούν να επιλέξουν επίσης το πακέτο Technology Plus το οποίο περιλαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και θερμαινόμενο τιμόνι, ειδική τεχνολογία αμορτισέρ για το ομαλό κλείσιμο των θυρών ή το Ultimate Pack το οποίο προσθέτει στη λίστα κάλυμμα κινητήρα από ανθρακόνημα και ηχοσύστημα Bowers&Wlkins.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ευρύτερη είναι και η λίστα συστημάτων υποβοήθησης στα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων ενεργό σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, κάμερα περιμετρικής θέασης καθώς και το Parking Assistant Plus το οποίο μπορεί να αναλαμβάνει εξολοκλήρου τους ελιγμούς στάθμευσης. Παράλληλα η BMW προσφέρει τη δυνατότητα καταγραφής των εικόνων που προκύπτουν από τις ενσωματωμένες κάμερες του αυτοκινήτου, αναλόγως βέβαια με την νομοθεσία της εκάστοτε χώρας όπου διατίθεται.

Όπως ισχύει και για τις προ ανανέωσης εκδοχές των M5 και Μ5 Compettion, στο επίκεντρο εξακολουθεί να βρίσκεται ο twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων ο οποίος στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 600 και στη δεύτερη 625 ίππους. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ωστόσο χάρη στο ευφυές σύστημα τετρακίνησης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την μετάδοση της κίνησης κατά 100% στον πίσω άξονα.

Απαράλλακτες μένουν και οι υπόλοιπες προδιαγραφές επιδόσεων και χαρακτηριστικών των Μ5 και M5 Competition σε σχέση με την προ facelift εκδοχή τους, διαθέτοντας, όπως εύκολα υποθέτει κανείς, βελτιωμένο πλαίσιο και μεγαλύτερα δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις της 5άρας ενώ, διατίθεται πάντα και η δυνατότητα επιλογής των πακέτων M Performance τα οποία παραμετροποιούν επί το ακόμα αθλητικότερο τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και εμπλουτίζουν με περισσότερο ανθρακόνημα τα αεροδυναμικά στοιχεία των M5 και M5 Competition.

Γράψτε το σχόλιο σας