Φωτογραφίες: Automedia

Η γαλλική φίρμα επιβεβαίωσε ότι το νέο C4 θα αποκαλυφθεί στα τέλη Ιουνίου, εξακολουθώντας την ρηξικέλευθη σχεδιαστική παράδοση που ανέδειξε την παραλλαγή Cactus ως μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις της κατηγορίας αλλά και ως μια κατηγορία από μόνο του λόγω του ιδιάζοντος συνδυασμού του μεγέθους του και των crossover χαρακτηριστικών του.

Πλην της ημερομηνίας αποκάλυψής του η οποία έχει οριστεί  για τις 30 Ιουνίου, το teaser της Citroen στο Twitter αποκάλυψε και την παρουσία μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης στην γκάμα του νέου C4 η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά «ë-C4».

Εκτός της ηλεκτροκίνητης έκδοσης, το νέο C4 όπως είναι σαφές από τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν εντοπιστεί από το φωτογραφικό φακό, θα απεμπολήσει πλήρως τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού hatchback του C-Segment προς όφελος μιας πιο περιπετειώδους και τολμηρής αισθητικής υπόστασης που φλερτάρει σχεδιαστικά με τη niche κατηγορία των cοupe SUV.

Εξάλλου η δημοτικότητα του C4 Cactus η οποία ήταν και η μοναδική έκφραση του C4 τα τελευταία τρία χρόνια στην αγορά, έδειξε ότι η σχεδιαστική τόλμη είναι μια ατραπός που ταιριάζει στη γαλλική φίρμα η οποία απέσυρε το συντηρητικό C4 Hatchback το 2017 στο πλαίσιο της επανεφεύρεσης της εικόνας της.

Ενδεικτική για την κατεύθυνση της νέας γενιάς του C4 είναι η δήλωση του Vincent Cobee, CEO της Citroen ο οποίος είχε αναφέρει χαρακτηριστικά: «Συμφωνώ ότι το C-Segment υπήρξε μια παραδοσιακή κατηγορία κάτι που την κάνει ιδανική για αλλαγές. Η ιδέα είναι να αναζητήσουμε την ιδανική ισορροπία μεταξύ προσιτού χαρακτήρα, ευελιξίας, άνεσης, θέσης οδήγησης, ορατότητας και πρόσβασης, προσθέτοντας παράλληλα και μια πιο τολμηρή χροιά στη σχεδίαση».

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό το C4 θα προσχωρήσει στην αισθητική των coupe-SUV αντλώντας στοιχεία από περισσότερες των δύο κατηγορίες και αισθητικές λεπτομέρειες από το αυτόνομο 19_19 Concept που η γαλλική φίρμα είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης το 2019.

Στην αθέατη πλευρά του θα βρεθεί η ευέλικτη αρχιτεκτονική e-CMP η οποία είναι ήδη γνωστή από άλλες εφαρμογές του ομίλου PSA με πιο πρόσφατο το Peugeot 2008 η οποία αναμένεται να του εξασφαλίσει την απαιτούμενη για την εποχή ευελιξία ανάμεσα σε συμβατικά και ηλεκτρικά σύνολα.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις αναμένεται να εφοδιάζονται από κινητήρες βενζίνης και diesel με χωρητικότητα 1,2 και 1,5 λίτρου αντίστοιχα, ισχύος 100  έως και 155 ίππους. Η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα επωφεληθεί από ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και αναμένεται να προσφέρει αυτονομία 310 χλμ από μπαταρία 50 kWh.

Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στο εσωτερικό του το οποίο θα ακολουθήσει τη συνήθη μινιμαλιστική όσο και ιδιαίτερα προσεγμένη αισθητική των πιο πρόσφατων μοντέλων Citroen χωρίς φυσικά να λείπουν οι νεολογισμοί σε ψηφιακό επίπεδο οι οποίοι αναμένεται να παραλλάξουν και την εικόνα της κεντρικής κονσόλας και του ταμπλό επί το τεχνολογικότερο.

Στην εξίσωση θα πρέπει να προστεθεί και η συνήθης εμμονή των Γάλλων στην άνεση και στην εκλεπτυσμένη οδική συμπεριφορά με την προοδευτικής απόσβεσης ανάρτηση να δίνει το παρών και στην προκειμένη περίπτωση, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα ελκυστικό σύνολο, που σύμφωνα με τις συστάσεις του Laurence Hansen, επικεφαλής προϊοντικού και στρατηγικού σχεδιασμού στη Citroen «όταν συνδυαστεί με την ηλεκτροκίνηση μεταφέρει την εμπειρία σε ένα νέο επίπεδο».

 

Γράψτε το σχόλιο σας