Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Προτεραιότητα στην ποιότητα και την ασφάλεια

Προτεραιότητα στην ποιότητα και την ασφάλεια

Οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες κι επιλογές των πολιτών μετά την πανδημία

Η πανδημία θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Το στοιχείο της ασφάλειας, της τήρησης κανόνων υγιεινής που αναλογούν σε μια πανδημία, του σεβασμού προς την εύλογη ανασφάλεια και ανησυχία του καταναλωτή θα αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία. Σκεφτείτε για παράδειγμα τον χώρο της εστίασης: οι άνθρωποι θα θέλουν να αισθάνονται ότι ένα εστιατόριο που επισκέπτονται ή ένα ξενοδοχείο στο οποίο διαμένουν τηρούν όντως τα απαραίτητα πρωτόκολλα.

Η τάση αυτή δεν θα περιοριστεί μόνο στο διάστημα που θα είναι ενεργή η πανδημία, η οποία κάποια στιγμή θα κάνει τον κύκλο της και ίσως καταστήσει κάποια μέτρα λιγότερο αναγκαία. Είναι βέβαιο ότι θα αφήσει μια έγνοια για την υγιεινή, το καλό και καθαρό περιβάλλον, τον καλό εξαερισμό. Πολλοί θα σπεύσουν να το δουν αυτό ως ένα κατάλοιπο της υποχονδρίασης ή της μικροβιοφοβίας που κάποιες φορές αφήνουν πίσω τους οι μεγάλες υγειονομικές κρίσεις. Εγώ θα υποστηρίξω ότι έχει πολύ περισσότερο να κάνει με τη συνειδητοποίηση της σημασίας που έχει η ποιότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Eνα νέο αφήγημα για προϊόντα και υπηρεσίες – Οι ανατροπές που έφερε ο κοροναϊός στην αγορά

Αυτό θα αρχίσουμε να το βλέπουμε και σε άλλες πλευρές. Για παράδειγμα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υπογράμμισαν ότι η πανδημία λειτουργεί και ως προειδοποίηση για μια άλλη ακόμη μεγαλύτερη κρίση που αφορά την επιβίωση του πλανήτη, δηλαδή την κλιματική αλλαγή.

Ηδη οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα που να έχουν το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και δεν συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή. Δείτε την απήχηση που έχουν τα προϊόντα ανακύκλωσης ή τα προϊόντα που ενσωματώνουν υλικά που προέρχονται από μορφές βιώσιμης γεωργίας. Η τάση αυτή θα γίνεται όλο και πιο έντονη το επόμενο διάστημα και αποτυπώνει την επιθυμία για ποιότητα που υπερβαίνει την άμεση αξία χρήσης ενός προϊόντος.

Ολα αυτά οφείλουν να αποτελέσουν αναγκαίες πλευρές ενός νέου αναπτυξιακού υποδείγματος: η στροφή σε προϊόντα ποιοτικά, ασφαλή και συμβατά με την προστασία του περιβάλλοντος και την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής γίνεται επιτακτική σε μια αγορά όπου οι καταναλωτές θέλουν πραγματικά να γνωρίζουν τι καταναλώνουν.

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024