Σερένα Ουίλιαμς : Θέλω οι γυναίκες κάθε γενιάς να προχωρούν μπροστά
Η Σερένα Ουίλιαμς σε έναν εντελώς διαφορετικό ρόλο ορθώνει το ανάστημά της και προτρέπει τις γυναίκες να κυνηγήσουν τα όνειρά τους
Spotlight
-
Οργή για τη δήλωση του Δ. Βαρτζόπουλου: «Η γυναικοκτονία έχει βιολογική βάση – Η γυναίκα είναι για να τίκτει
-
Σφυροκόπημα για την ιδιωτικοποίηση της Υγείας από την αντιπολίτευση - Ανέβηκαν οι τόνοι με Γεωργιάδη-Πολάκη
-
Πρεμιέρα στο Ιόνιο έκανε το τουρκικό ελικοπτεροφόρο Anadolu
-
Eurovision 2024: Βίντεο από την πρώτη πρόβα της Ελλάδας με τη Μαρίνα Σάττι
Η Σερένα Ουίλιαμς είναι η νέα παγκόσμια πρέσβειρα του Stuart Weitzman.
Η πρωταθλήτρια του τένις εμφανίζεται στη διαφημιστική καμπάνια του brand υποδημάτων για το 2020, η οποία προβάλλει τις γυναίκες ως πυλώνες ελπίδας και αισιοδοξίας για τις κοινότητές τους.
Στην καμπάνια η Σερένα Ουίλιαμς εμφανίζεται σε ένα βάθρο να ορθώνει το ανάστημά της και να αποπνέει δυναμικότητα.
«Τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι η στιγμή να επικεντρωθούμε στην ελπίδα και να προχωρήσουμε μπροστά. Θέλω οι γυναίκες κάθε γενιάς να εμπνέονται να προχωρούν, ένα βήμα τη φορά» δήλωσε η Σερένα Ουίλιαμς, η οποία είναι επίσης μητέρα μιας κόρης δύο ετών, της Αλέξις Ολύμπια.
Η εκστρατεία αποτελεί μέρος της συνεργασίας του Weitzman με τη Vital Voices Global Partnership, μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική οργάνωση που συνεργάζεται με γυναίκες με ηγετικό ρόλο στους τομείς της οικονομικής ενδυνάμωσης, της συμμετοχής των γυναικών στην πολιτική και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Μαζί με την Σερένα Ουίλιαμς, το brand επέλεξε δύο γυναίκες ηγέτιδες και τις οργανώσεις τους που εστιάζουν στην εμψύχωση έγχρωμων γυναικών που προσφέρθηκαν να υποστηρίξουν ευάλωτες κοινότητες εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.
Είναι η Sage Ke’alohilani Quiamno από τη Χαβάη, συνιδρύτρια του Future for Us, πλατφόρμας αφιερωμένης στην προώθηση της απασχόλησης των έγχρωμων γυναικών και η Ashlee Wisdom, ιδρύτρια του Health in Her Hue, πλατφόρμας που συνδέει τις έγχρωμες γυναίκες με παρόχους υπηρεσιών υγείας.
Η Σερένα Ουίλιαμς φωτογραφήθηκε για την ασπρόμαυρη διαφημιστική καμπάνια από τον Ethan James Green στο Παλμ Μπιτς.
- DB Cooper: Το άλυτο μυστήριο του FBI – Θα αποκαλυφθεί η ταυτότητα του αεροπειρατή «φαντομά» μετά από 50 έτη
- Σχέσεις: Τα 3 είδη οικειότητας που κάνουν τα ζευγάρια πραγματικά ευτυχισμένα
- Το Υπουργικό έτεκεν bonus για Δημόσιο, ο υφυπουργός εξόργισε με την «τίκτουσα γυνή», για το Μάτι ώδινεν όρος και έτεκεν μυν
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις