Για εκείνους που έχουν ονειρευτεί να γίνουν σχεδιαστές υποδημάτων, στον οίκο Jimmy Choo, τώρα δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους.

Διαγωνισμός για μια θέση στον οίκο Jimmy Choo

Η Sandra Choi, υπεύθυνη δημιουργικού του Jimmy Choo προσφέρει σε πέντε ακόλουθους του brand στα social media την ευκαιρία να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους με ένα νέο διαγωνισμό.

Η πρωτοβουλία «Choo Sketch» ενθαρρύνει όσους βρίσκονται σε αυτοαπομόνωση λόγω της πανδημίας του κοροναϊού να διοχετεύσουν το δημιουργικό τους ταλέντο με τελικό στόχο να δουν τα υποδήματα των ονείρων τους στην πραγματική ζωή.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό που θα διαρκέσει έξι εβδομάδες καλούνται να υποβάλουν σε σκίτσο τα ιδανικά για εκείνους υποδήματα.

Μήνυμα θετικότητας από τον οίκο

Επιπλέον κάθε εβδομάδα, η Sandra Choi θα κοινοποιεί μια ανάρτηση με δικό της σκίτσο που «συμβολίζει ένα μήνυμα θετικότητας».

Σε δηλώσεις στη βρετανική Vogue εξήγησε ότι πρότζεκτ είναι εμπνευσμένο από τους δικούς της μηχανισμούς αντιμετώπισης δυσκολιών σημειώνοντας ότι σε συσκέψεις συχνά σκιτσάρει και ζωγραφίζει.

«Πρέπει να κρατάμε το πνεύμα μας ήρεμο και να μένουμε θετικοί»

«Είναι σημαντικό να προσπαθείτε να διατηρήσετε μια θετική στάση σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Ο κόσμος αγωνίζεται με κάτι αόρατο που μπορεί να εξουθενώνει ψυχικά και συναισθηματικά. Για μένα, η φύση παρέχει την απαραίτητη διαφυγή, το να βλέπω τον κόσμο να συνεχίζει να ανθίζει, καθώς ο συνηθισμένος τρόπος ζωής μας έχει διαταραχθεί, ήταν διαφωτιστικό…. Χρειαζόμαστε όσο ποτέ να στρεφόμαστε σε πράγματα που βοηθούν να κρατάμε το πνεύμα μας ήρεμο και να μένουμε θετικοί» αναφέρει στην ανάρτηση της στο Instagram η Sandra Choi.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ _ ΜΠΕ, οι ακόλουθοι του brand καλούνται να δοκιμάσουν το ταλέντο τους στο σχεδιασμό υποδημάτων. Από τους συμμετέχοντας θα επιλεγούν δέκα φιναλίστ, τα σκίτσα των οποίων θα τεθούν σε δημόσια ψηφοφορία στον λογαριασμό του brand Jimmy Choo στο Instagram.

Τι κερδίζουν οι νικητές;

Τα πέντε πιο δημοφιλή σχέδια θα προωθηθούν στη συνέχεια σε παραγωγή και θα αποτελέσουν μέρος μιας επικείμενης capsule συλλογής. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις της συλλογής θα διατεθούν σε ανθρωπιστική οργάνωση μέσω του Ιδρύματος Jimmy Choo.

Τα σχέδια μπορούν να υποβάλλονται έως τις 15 Μαΐου και και οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 8 Ιουνίου.