Οι ψυχρές τρισδιάστατες απεικονίσεις που διέρρευσαν, αποτελούν το πρώτο δείγμα γραφής της νέας γενιάς του X-Trail, σηματοδοτώντας την εκκίνηση για τη διαδικασία διαδοχής του ιαπωνικού SUV από ένα νέο μοντέλο το οποίο σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του  περί το 2022.

Αν και πρόκειται για μια πρώιμη αποτύπωση, δεν μπορεί παρά να διαπιστώσει κανείς τις επιρροές από το πρόσφατο Juke, όπως προκύπτει από μια παρατήρηση στα λεπτά φώτα ημέρας που τοποθετούνται ξεχωριστά από τα κεντρικά φωτιστικά σώματα. Στην όψη του ξεχωρίζει επίσης η μεγαλύτερη γρίλια η οποία δείχνει να έχει κερδίσει κάποια εκατοστά κατά πλάτος, διατηρώντας ωστόσο το γνώριμο μοτίβο V που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Nissan.

Στο πίσω τμήμα, οι γραμμές είναι αρκετά οικείες ωστόσο ξεχωρίζει η παρουσία ενός νέου spoiler καθώς και μια πιο ανάγλυφη σχεδίαση για την οροφή. Στην ίδια πιο ανάγλυφη και αιχμηρή λογική δείχνουν να υπακούουν τα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους, τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ μεγαλύτερη έκταση κατά μήκος δείχνουν να καταλαμβάνουν τα νέα φωτιστικά σώματα.

Όπως ισχύει και για την προσεχώς επίσης νέα γενιά του Qashqai, το X-Trail αναμένεται να έχει ως αφετηρία μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας CMF κάτι που, εκτός από τα πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά το βάρος και τα δυναμικά χαρακτηριστικά, σημαίνει ότι θα αποκτήσει πρόσβαση σε υβριδική τεχνολογία.

Η υβριδική έκδοση του X-Trail αναμένεται να αξιοποιήσει το συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης και ενός ηλεκτρικού μοτέρ με το πρώτο να λειτουργεί ως γεννήτρια παρέχοντας ενέργεια στην μπαταρία που θα τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ. Παράλληλα, σε δεύτερο χρόνο κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα μιμηθεί τις τεχνολογικές προδιαγραφές του Mitsubishi Outlander PHEV.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η παραγωγή της νέας γενιάς του X-Trail θα μετακινηθεί από το εργοστάσιο του Sunderland στην κύρια βιομηχανική μονάδα της Nissan, στο Kyushu της Ιαπωνίας, εν μέρει λόγω Brexit αλλά και για να δημιουργηθεί χώρος για το Juke όσο και για την επόμενη γενιά του Qashqai τα οποία κατασκευάζονται και θα εξακολουθούν να κατασκευάζονται στο βρετανικό εργοστάσιο όπου προσφάτως η Nissan επένδυσε το ποσό των 400 εκατομμυρίων στερλινών.

Γράψτε το σχόλιο σας