Με έκπληξη το in.gr πληροφορήθηκε ότι υπήρχε δημοσίευμα με τίτλο: «Πώς ένας απλός κάτοικος της πρωτεύουσας κατάφερε να τιμωρήσει με 900.000 ευρώ την ΔΕΗ για εξαπάτηση των καταναλωτών» και ημερομηνία 10.01.2020, το οποίο έφερε το λογότυπο του in.gr και χρησιμοποιούσε τις αυτές γραμματοσειρές. Το url (η διεύθυνση στο ίντερνετ), http://2.dsfgdfoc.beget.tech/?fbclid=IwAR2tTVawMDqSc4StVBGnHCWnWgdYkHHqF0Hgypqtcd_-uOI5zWs7qaReKeA) δεν είχε καμιά σχέση με το in.gr.

Στο συγκεκριμένο άρθρο υπήρχαν παραπλανητικά στοιχεία και φωτογραφίες δήθεν επίσημων εγγράφων της ΔΕΗ καθώς και αναφορές σε μια συσκευή εξοικονόμησης ενέργειας με την επωνυμία «Ε-ENERGY» την οποία όποιος αγόραζε θα πετύχαινε μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 50% και κατ’ επέκταση αντίστοιχη μείωση της χρέωσης στο λογαριασμό της ΔΕΗ.

Η ιστοσελίδα του in.gr δεν έχει καμμία σχέση με τη σύνταξη και την ανάρτηση του εν λόγω πλαστού δημοσιεύματος.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο