Την 620R κατασκευάζει σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων η McLaren, θέλοντας έτσι να τιμήσει την 570S GT4, ένα από τα πιο πετυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρείας, αλλά και γενικότερα.

Η 620R είναι όχημα δρόμου, αλλά μοιάζει με αγωνιστικό, συμπεριφέρεται σαν αγωνιστικό, αποδίδει σαν αγωνιστικό και η αίσθησή του είναι αγωνιστική.

«Crash test»

Τα δύο οχήματα μοιράζονται το ίδιο μονοκόμματο ανθρακονημάτινο σασί, κάτι το οποίο εξασφαλίζει αυξημένη ακαμψία και χαμηλό βάρος. Το τελευταίο ανέρχεται στα 1.282 κιλά. Επίσης, η 620R διαθέτει ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά εξαρτήματα, ανάρτηση και σύστημα κίνησης, που αυξάνουν τις επιδόσεις.

Ο κινητήρας είναι ο M838TE 3,8 λίτρων, twin-turbo V8, που υπάρχει στην GT4 και αποδίδει 620PS. Η ροπή ανέρχεται στα 620Nm και τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 2,9δλ. και τα 200 σε 8,1δλ. Η τελική ανέρχεται στα 322 χ.α.ω. Το κιβώτιο είναι επτά σχέσεων Seamless Shift Gearbox και με τη διαμόρφωση Sport, μειώνει ακόμη περισσότερο το χρόνο των αλλαγών.

Τα αμορτισέρ διαθέτουν 32 ρυθμίσεις ανά στροφή, βοηθώντας τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και ζυγίζουν κατά έξι κιλά λιγότερο. Τα ψαλίδια είναι από αλουμίνιο, ενώ οι αντιστρεπτικές ράβδοι και τα ελατήρια έχουν βελτιστοποιηθεί.

Για να σταματήσει το όχημα, χρησιμοποιεί κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 390mm εμπρός και 380mm πίσω, με τις δαγκάνες να είναι από αλουμίνιο, που αυξάνουν την αίσθηση και μειώνουν τη φθορά.

Αγωνιστικός χαρακτήρας

Τα ελαστικά είναι ημι-σλικ Pirelli P Zero Trofeo R, όμως, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν προαιρετικά τα σλικ. Μπορούν να πατήσουν κατά 8% μεγαλύτερη επιφάνεια οδοστρώματος, βοηθώντας στη γρηγορότερη οδήγηση. Οι εμπρός τροχοί είναι 19 ιντσών και οι πίσω 20.

Η πίσω πτέρυγα της 620R είναι η ίδια που εξοπλίζει την 570S GT4. Υψώνεται κατά 32 εκατοστά και αυξάνει την κάθετη δύναμη, μειώνοντας παράλληλα την οπισθέλκουσα. Μάλιστα, εφοδιάζεται και με φως φρένου. Οι ιδιοκτήτες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το όχημα, με την πτέρυγα να μπορεί να ρυθμιστεί σε τρεις γωνίες. Η πιο επιθετική αυξάνει την κάθετη δύναμη έως 185 κιλά.

Εμπρός, ο προφυλακτήρας, ο διαχωριστής ροής αέρα και το καπό συνεισφέρουν αεροδυναμικά. Ο διαχωριστής έχει «λεπίδες», ενώ το ανθρακονημάτινο καπό δύο εισαγωγές που βοηθούν στην παραγωγή κάθετης δύναμης, απομακρύνοντας παράλληλα τον αέρα πάνω από το όχημα. Συνολικά η κάθετη δύναμη που παράγεται είναι 65 κιλά από το εμπρός αεροδυναμικό πακέτο.

Εξοπλισμός

Εντός καμπίνας, προκειμένου να τονιστεί ο αγωνιστικός χαρακτήρας, δεν υπάρχουν ταπέτα ή ντουλαπάκι αποθήκευσης ούτε κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης και ήχου. Όμως, διατίθενται προαιρετικά.

Στάνταρ είναι τα ανθρακονημάτινα καθίσματα με ζώνες έξι σημείων, στη στεφάνη του τιμονιού, ειδική λωρίδα δείχνει το κέντρο του, ενώ πολλά εξαρτήματα από ανθρακόνημα είναι εκείνα που ξεχωρίζουν, όπως τα paddles.

Το σύστημα τηλεμετρίας είναι στάνταρ και εμφανίζεται στην οθόνη αφής επτά ιντσών, ενώ με το προαιρετικό MSO Roof Scoop Upgrade Pack, το σύστημα περιλαμβάνει και τρεις κάμερες.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πάρα πολλά πακέτα εξατομίκευσης, οι αποχρώσεις είναι οι McLaren Orange, Silica White και Onyx Black, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να διακοσμηθεί εξωτερικά με βάση τη McLaren Senna GTR.

Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα κατασκευαστεί ανέρχεται στα 350 και η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2020.

Πηγή: McLaren

Γράψτε το σχόλιο σας