Ο διευθυντής δημιουργικού του ιστορικού οίκου μόδας Celine, Εντί Σλιμάν (Hedi Slimane) φέρνει το μοναδικό όραμά του, τώρα και στον κόσμο των αρωμάτων με την παρουσίαση της κολεξιόν «Haute Parfumerie» του γαλλικού οίκου.

Η σειρά, η οποία αποτελείται από 11 αρώματα, παρουσιάζεται σε μια μπουτίκ στη Rue Saint-Honoré στο Παρίσι, αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτήν.

Αυτή η πρωτοβουλία του Εντί Σλιμάν σηματοδοτεί την επιστροφή του στο άρωμα, καθώς ως διευθυντής δημιουργικού στον Dior Homme, πιστώθηκε με τη δημιουργία τριών αρωμάτων του Maison Christian Dior το 2004.

Σηματοδοτεί, κυρίως, το πρώτο άρωμα του οίκου Celine, μετά το Vent Fou του 1964.

Το κατάστημα «Celine Boutique Haute Parfumerie» είναι σχεδιασμένο κατά τρόπον ώστε να ανακαλούμε στη μνήμη την εποχή του Art Deco.

Sυνδυάζει μάρμαρο με λάκα και φωτισμένο αλάβαστρο με πολυάριθμους καθρέφτες, δίνοντας την ψευδαίσθηση ενός χώρου χωρίς όρια. Διάσπαρτα είναι έργα σύγχρονης τέχνης , όπως το γλυπτό «Senza Titolo» της Luisa Gardini, πίνακες αφηρημένης ζωγραφικής των Camilla Reyman και Søren Sejr και το «Composite Release #3» της Rochelle Goldberg.

Η μεγάλη πλειονότητα των αρωμάτων είναι βασισμένη στην πόλη του Παρισιού, όπου γεννήθηκε, σπούδασε και πέρασε πολλά χρόνια ο Σλιμανέ: «Saint-Germain-des-Prés», «Dans Paris» και «Cologne Française».

Αν και ένα άρωμα, το «Eau de Californie» αντλεί έμπνευση από την Καλιφόρνια και το Λος Άντζελες, εν πολλοίς έδρα του Σλιμανέ από το 2007.

Και τα τέσσερα αυτά αρώματα, μαζί με τα «Parade», «La Peau Nue», «Bois Dormant» και «Rimbaud» – τα δύο τελευταία θα είναι διαθέσιμα το 2020 – συνιστούν τα «αρώματα ημέρας» της κολεξιόν.

Τα πιο βαριά «Black Tie», «Reptile» και «Nightclubbing» έχουν σχεδιαστεί για το βράδυ αν και ο οίκος διευκρινίζει ότι δεν προτείνει «συνταγή».

Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο: