Μια ημέρα μετά την επιβεβαίωση των μεταξύ τους συνομιλιών με στόχο τη συγχώνευση, οι δύο όμιλοι δημοσιοποίησαν τις αδρές γραμμές της σχεδίου που, αν ευοδωθεί, θα οδηγήσει στη δημιουργία της τέταρτης δύναμης στον κλάδο.

Το σχέδιο συγχώνευσης προβλέπει την κατοχή του 50% του μετοχικού κεφαλαίου του νέου ενοποιημένου  ομίλου που θα προκύψει από τους μετόχους των PSA και FCA με την προοπτική ολοκλήρωσης του 80% των μεταξύ τους συνεργειών σε ορίζοντα τετραετίας και στόχο την περιστολή του των δαπανών κατά περίπου 2,8 δισεκατομμύρια ευρώ χωρίς, να προβλέπεται ο «παροπλισμός» εργοστασίων.

Μακροπρόθεσμα και αφού ολοκληρωθεί το πλάνο συνεργειών τα οικονομικά οφέλη της σύμπραξης, εκτιμώνται σε 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018, η συγχώνευση θα οδηγήσει σε ενοποιημένα έσοδα ύψους 170 δισεκατομμυρίων ευρώ , κέρδη ύψους 11 δισεκατομμυρίων ευρώ και πωλήσεις 8,7 εκ. οχημάτων.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι πλην των χρηματοοικονομικών μεγεθών, η συγχώνευση των δύο ομίλων σημαίνει την συνύπαρξη κάτω από την ίδια στέγη, των εταιρειών Peugeot, Citroen, DS, Opel/Vauxhall και την εταιρεία χρονομίσθωσης Free2Move Lease εκ μέρους της PSA και των Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Ram, SRT εκ μέρους της FCA.

Τη διοίκηση του νέου ομίλου θα αναλάβει 11μελές διοικητικό συμβούλιο, εκ των οποίων πέντε για την FCA και πέντε για την PSA με τον Carlos Tavares, τρέχοντος επικεφαλής του PSA Groupe να αναλαμβάνει τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου, αρχικά για μια πενταετία και τον John Elkann τωρινό πρόεδρο της FCA, να διατηρεί το ρόλο του προέδρου και υπό το νέο σχήμα.

Όπως επίσης σημειώνουν οι PSA και FCA σε κοινή τους ανακοίνωση, οι δύο πλευρές θα εργαστούν εντατικά προκειμένου να υπογράψουν δεσμευτική συμφωνία το αμέσως επόμενο διάστημα.

Γράψτε το σχόλιό σας