Μια ημέρα που άπαντες περιμένουμε μέσα σε κάθε ημερολογιακό έτος είναι η «Black Friday», ελληνιστί «Μαύρη Παρασκευή», η οποία βέβαια κάθε άλλο από… μαύρη είναι για τους καταναλωτές.

Πρόκειται για μια συγκεκριμένη μέρα μέσα στο χρόνο, την τελευταία Παρασκευή κάθε Νοεμβρίου, όπου τα μαγαζιά προχωρούν σε πολύ μεγάλες εκπτώσεις κυρίως σε τεχνολογικά προϊόντα.

Η συγκεκριμένη… γιορτή που καθιερώνεται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, πέφτει στις 29 Νοεμβρίου.

Όσον αφορά με τις συνήθειες των ελλήνων καταναλωτών εκείνες τις ημέρες, οι αναλυτές του Black Friday Global παρουσίασαν τις στατιστικές που συνδέονται με την πιο πολυσύχναστη ημέρα αγορών στον κόσμο.

Διαβάστε επίσης: Πλησιάζουν «Black Friday» και «Cyber Monday»

Η «αιχμή» και τα κορυφαία προϊόντα

Κάθε καταναλωτής αγοράζει κατά μέσο όρο τέσσερα προϊόντα.

Σε ό,τι αφορά τις πιο hot ώρες για αγορές στην Ελλάδα, είναι τα μεσάνυχτα και το μεσημέρι μεταξύ 14:00 και 15:00.

Εν τω μεταξύ, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι στην Ελλάδα οι πέντε πιο αγορασμένες κατηγορίες προϊόντων κατά τη διάρκεια της «Black Friday» περιλαμβάνουν τα εξής:

  • είδη ένδυσης
  • υποδήματα
  • καλλυντικά και αρώματα
  • ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές

Χρήματα που δαπανώνται την «Black Friday»

Οι Έλληνες φαίνονται πρόθυμοι να λάβουν μέρος στις πωλήσεις τόσο σε ηλεκτρονικά όσο και σε φυσικά καταστήματα και είναι έτοιμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί ότι σε άλλες χώρες, οι αγοραστές έχουν μικρότερο προϋπολογισμό, όπως οι Γερμανοί (211 ευρώ), οι Σιγκαπουριανοί (232 ευρώ) ή Ισπανοί (210 ευρώ).

Οι αγοραστές που προβλέπουν να ξοδέψουν το περισσότερο είναι από τις ΗΠΑ (429 ευρώ), τον Καναδά (381 ευρώ), το Ηνωμένο Βασίλειο (351 ευρώ), την Ιρλανδία (300 ευρώ) και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (257 ευρώ).

Αύξηση αγορών, αλλά… μικρότερη έκπτωση

Να σημειωθεί άλλωστε ότι τα στοιχεία για το 2018 στην Ελλάδα δείχνουν αύξηση 1.141% στις πωλήσεις της Black Friday σε σύγκριση με μια συνηθισμένη ημέρα – αριθμοί πάντως που δεν είναι ασυνήθιστοι, με τη Βρετανία να καταγράφει αύξηση 1.708%, τη Γερμανία πάνω από 2.418% και στην Αυστρία πάνω από 3.000%.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν, εντούτοις, ότι έπεσε ελαφρώς η μέση έκπτωση στην Ελλάδα κατά την «Black Friday» (από 53% το 2017 σε 52% το 2018). Την ίδια ώρα, οι προσδοκίες ήταν υψηλότερες, καθώς οι αγοραστές περίμεναν η μέση έκπτωση να φτάσει τα 63%

Γράψτε το σχόλιό σας