Φωτογραφίες: Automedia

Σχεδόν ταυτόχρονα με την πρώτη εμφάνιση του i30 Fastback N ως υπό διαδικασία ανανέωσης, δοκιμαστικού πρωτότυπου στην πίστα του Nurburgring, τα i30 και i30 N εντοπίστηκαν την Ισπανία να προβάρουν επίσης αλλαγές οι οποίες θα σηματοδοτήσουν τις ανανεωμένες εκδοχές τους.

Πριν ωστόσο την απόπειρα αποκωδικοποίησης των ανανεωμένων χαρακτηριστικών των i30 και i30 N αξίζει να σημειωθεί ότι το μικρομεσαίο μοντέλο της Hyundai έχει ήδη «υποστεί» στην πεντάθυρη εκδοχή του μια μετριοπαθή ανανέωση η οποία το εναρμόνισε αισθητικά με την μεταγενέστερη έκδοση Fastback.

Αυτή την φορά ωστόσο οι αλλαγές προδιαγράφονται κατά πολύ ριζικότερες τόσο σε σχεδιαστικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Αν και το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά περιθώρια να δει κανείς τα στοιχεία που θα αλλάξουν είναι δεδομένο ότι το ανανεωμένο i30 θα υιοθετήσει μια πιο σπορ εμφάνιση η οποία θα είναι ακόμα πιο ορατή και έντονη στην περίπτωση της έκδοσης N.

To μοναδικό στοιχείο που διακρίνεται πίσω από το καμουφλάζ, δίνοντας μια ιδέα από την επικείμενη αναδιαμόρφωση των χαρακτηριστικών του μικρομεσαίου μοντέλου είναι το σχήμα της σαφώς μεγαλύτερης εξαγωνικής γρίλιας η οποία πρωτοεμφανίστηκε ως μοτίβο στο ηλεκτροκίνητο, με τεχνολογία κυψελών καυσίμου, μοντέλο της κορεατικής φίρμας, Nexo. Βέβαια στην περίπτωση της έκδοσης N το εσωτερικό της γρίλιας θα φιλοξενεί το κυψελοειδές μοτίβο που έχει γίνει συνώνυμο με τις σπορ εκδόσεις.

Φυσικά, όπως ισχύει για κάθε διαδικασία ανανέωσης ανασχεδιασμένα θα είναι και τα φωτιστικά σώματα τα οποία σε προηγούμενες εμφανίσεις των i30 και i30 N δείχνουν να μιμούνται την ίδια σχεδιαστική λογική με αυτά του Kona.

Πολύ σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές σε επίπεδο κινητήριων συνόλων καθώς το i30 αναμένεται να εμπλουτίσει την γκάμα του με περισσότερη υβριδική τεχνολογία.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο της ανανέωσης του μικρομεσαίου μοντέλου θα προστεθεί στις επιλογές του μια plug-in υβριδική έκδοση στα πρότυπα της αντίστοιχης του KIA XCeed.

Aυτό σημαίνει ότι θα αξιοποιηθεί ένας κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας συνδυαστική ισχύ που θα φτάνει τους 140 ίππους. Παράλληλα, θα υπάρξει και μια diesel έκδοση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας η οποία θα αξιοποιεί ένα παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt το οποίο θα λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η έκδοση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας θα εξοπλίζεται με diesel μοτέρ 1,6 λίτρων το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε δύο διαμορφώσεις με ισχύ 115 ή 136 ίππων.

Επίσης στοχευμένες αλλαγές θα γίνουν και στα υπόλοιπα σύνολα που απαρτίζουν την γκάμα κινητήρων, εστιάζοντας κατά περίπτωση στην ενίσχυση της αποδοτικότητας ή της ισχύος.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η ανανεωμένη εκδοχή του «απλού» i30 αναμένεται να κάνει την  εμφάνισή της από την επόμενη χρονιά με την N να ακολουθεί ένα εξάμηνο αργότερα, δηλαδή από τις αρχές του 2021.

 

Γράψτε το σχόλιο σας